Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Консультаційний центр (Приймальна комісія):
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документообігу
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
        
           Пошук    
  
Укр.
 

Кураторська година на кафедрі КСКСТ

14:47, 06-09-2017

Сьогодні, на кафедрі Космічних систем і комплексів та супутникових телекомунікацій проведені зустрічі кураторів зі студентами першого курсу.

Завідувач кафедри КСКСТ, к.т.н., доцент Власенко Г.М. провів зустріч з групою ТСД-26 в актовій залі

Старший викладач кафедри КСКСТ Скрипник В.Г. провів зустріч з групою ТСД-16 в к.216

На «кураторських годині» студентами було обрано заступників старост (шляхом відкритого голосування), визначені списки студентів для зарахування в «Науковий гурток», вислухані побажання студентів щодо організації навчального процесу.

Під час зустрічі студенти першого курсу поділилися першими враженнями про навчання в університеті, і про умови проживання в гуртожитку.

Кураторами розглянут і питання оплати за навчання, оплати за проживання в гуртожитку, дисципліни на заняттях, відповідальності за отримання знань.

По завершенню кураторського години студенти обмінялися контактними номерами телефонів з кураторами груп, для оперативного вирішення виникаючих питань.

На кафедрі КСКСТ кураторська година буде проводиться щосереди.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також

Абітурієнту

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 4 536
Ознайомча екскурсія

Запрошуємо Вас щоп’ятниці о 15.00