Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Консультаційний центр (Приймальна комісія):
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документообігу
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
Обрати мову
        
           Пошук    
  
Укр.
 
Обрати мову

Кураторська година

12:43, 11-05-2017

11 травня 2017 року зі студентами навчальної групи ТСД-16 була проведена кураторська година.

Куратор групи, завідувач кафедри Космічних систем та комплексів і супутникових телекомунікацій - Власенко Г.М., наголосив на наступних питаннях:

  1. Відвідування занять;
  2. Якість навчання;
  3. Дисципліна на заняттях;
  4. Вчасна оплата за навчання та гуртожиток;
  5. Умови проживання в гуртожитку.
  6. Проведення профроботи студентами.

Згідно нових тенденцій розвитку нашого університету, студентам розповіли про зміни в навчанні, такі як:

  1. Збільшення кількості навчальних годин англійської мови;
  2. Додавання на 3 курсі дисциплін, таких як «Економіко-правове забезпечення трудової діяльності», що дозволить самостійно відкривати власну справу, та дисципліни «Ділові комунікації», що забезпечить успішне ведення бізнесу.

Студенти групи ТСД-16 звернули увагу куратора на своїй участі в семінарі від компанії Eutelsat, який відбудеться 25 травня 2017 року в Державному університеті телекомунікацій.

Також були обговорені зауваження та пропозиції.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також

Абітурієнту

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 4 985
Ознайомча екскурсія

Запрошуємо Вас щоп’ятниці о 15.00