Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Консультаційний центр (Приймальна комісія):
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документообігу
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
        
           Пошук    
  
Укр.
 

Кураторська година

09:20, 09-11-2016

04 листопада 2016 року зі студентами навчальної групи ТСД-16 відбулась кураторська година.

Куратор групи, завідувач кафедри Космічних систем та комплексів і супутникових телекомунікацій - Власенко Г.М. підвів підсумки за минулий тиждень, та намітив завдання на наступний.

Під час кураторської години обговорено наступні питання:

  1. Відвідування занять;
  2. Якість навчання;
  3. Дисципліна на заняттях;
  4. Вчасна оплата за навчання та гуртожиток;
  5. Умови проживання в гуртожитку.

Також були обговорені зауваження та пропозиції.

Наступним питанням було обговорення порядку роботи наукового гуртка «Супутникові телекомунікації», керівником якого є професор кафедри космічних систем та комплексів і супутникових телекомунікацій – Махонін Є.І. Він довів план роботи гуртка, та зазначив, що гурток буде збиратись один раз на тиждень.

За всіма питаннями щодо роботи наукового гуртка звертатись в ауд. 212, до професора кафедри Махоніна Є.І. Телефон 249-25-97 (вн. 5-97).

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також

Абітурієнту

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 4 957
Ознайомча екскурсія

Запрошуємо Вас щоп’ятниці о 15.00