Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Консультаційний центр (Приймальна комісія):
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документообігу
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
Обрати мову
        
           Пошук    
  
Укр.
 
Обрати мову

«Кураторська година»

10:00, 19-09-2016

9 вересня відбулася перша зустріч куратора кафедри Г.М. Власенка зі студентами групи ТСД-16.

Під час зустрічі були обговорено наступні питання:

  1. Правила поведінки в університеті;
  2. Порядок навчального процесу;
  3. Відвідування занять;
  4. Своєчасна оплата за навчання;
  5. Порядок проживання в гуртожитку.

Під час зустрічі студенти отримали відповіді на свої запитання.

16 вересня відбулась друга зустріч, на якій обговорили план подальшої роботи, відповідно до якого, взаємодія з групою буде проводитись систематично, а саме:

  1. питань відвідування занять – кожного дня.
  2. питань умов проживання, та дотримання Правил внутрішнього розпорядку мешканців гуртожитку – щотижнево.
  3. питань своєчасної оплати за навчання та проживання в гуртожитку – кожного місяця.
© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також

Абітурієнту

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 5 343
Ознайомча екскурсія

Запрошуємо Вас щоп’ятниці о 15.00