Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Консультаційний центр (Приймальна комісія):
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документообігу
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
        
           Пошук    
  
Укр.
 

Михайло Шелемба - новий генеральний директор ПрАТ "Датагруп"

12:47, 27-07-2016

18 липня 2016 року на посаду генерального директора ПрАТ "Датагруп"  обрано Михайла Шелембу.

Державний університет телекомунікацій та ПрАТ "Датагруп" є партнерами з 1 червня 2014 року.

Результати співпраці наступні:

  1. Допомога у створенні та удосконаленні навчально-матеріальної бази;
  2. Виробнича та переддипломна практика в ПрАТ «Датагруп», з видачею сертифікатів про отриманий рівень кваліфікації;
  3. Регулярні пізнавально-виховні екскурсії для студентів, з метою знайомства технологічного процесу компанії ПрАТ «Датагруп»;
  4. Працевлаштування студентів та випускників університету;
  5. Участь в конференціях, конкурсах, тренінгах;
  6. Систематичні контакти з приводу обговорення майбутніх планів співпраці.

Компанія ПрАТ "Датагруп" є безперечним лідером одразу в багатьох напрямках на ринку телекомунікацій.

Вітаємо колектив ПрАТ "Датагруп" з призначенням нового генерального директора!

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також

Абітурієнту

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 11 004
Ознайомча екскурсія

Запрошуємо Вас щоп’ятниці о 15.00