Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Консультаційний центр (Приймальна комісія):
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документообігу
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
Обрати мову
        
           Пошук    
  
Укр.
 
Обрати мову

Співпраця кафедри з ПрАТ «Датагруп»

11:13, 17-04-2015

15 квітня 2015 р. кафедра Космічних систем та комплексів і супутникових телекомунікацій у складі завідувача кафедри Власенка Г.М., доцента кафедри Кірільєвніна О.М. та завідувача лабораторії кафедри Новобранця Ю.С. провела зустріч з  лідером телекомунікаційних послуг фіксованого та супутникового зв’язку «Датагруп». Під час зустрічі з представниками «Датагруп»: технічним директором Олександром Верещаком, директором департаменту по роботі з персоналом Оленою Висоцькою, керівником Служби моніторингу та експлуатації  Василем Черепанинцем обговорено угоду про співпрацю у сфері супутникових телекомунікацій.

В рамках зустрічі представники університету ознайомилися з матеріально-технічною базою компанії «Датагруп» та основними напрямками розвитку компанії. 

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також

Абітурієнту

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 7 670
Ознайомча екскурсія

Запрошуємо Вас щоп’ятниці о 15.00