Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Можливість працевлаштування студентів нашого університету

11:25, 06-02-2019

«Датагруп» знаходиться в пошуках нових кадрів. Вимоги до кандидата на посаду змінного інженера відділу супутникового зв'язку:

  • Освіта - бакалавр, магістр (студент 5-го або 6-го курсу) за фахом IT або телекомунікації.
  • Знання - базові знання в області мережевих технологій, моделі OSI і технологій TCP / IP, MPLS, IPTV супутникового зв'язку, ознайомлення з основами роботи операційних систем.
  • Досвід роботи - вітається.

Графік роботи - змінний 1 доба через 3 доби після проведення стажування. Оплата - уточнюється в ході співбесіди. Місце роботи - Київ, Смоленська, 31/33 (м.Шулявська).

Раніше ми писали про те, що наші студенти є співробітниками ПрАТ Датагруп, які влаштувалися останнім часом.

Всі деталі уточнювати на Кафедрі космічних систем і комплексів та супутникових телекомунікацій

(044) 249-25-97

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 8 053