Студенти останніх курсів та заочної форми навчання запрошуються прийняти участь у конкурсному відборі на вакансії:
1. Інженер у відділ підтримки програмного забезпечення
Вимоги:
- Вільне володіння українською мовою (усно та письмово);
- Досвід роботи в системах Service Desk;
- Досвід роботи з програмним забезпеченням для віддаленого керування комп’ютером (TeamViewer/Ammyy Admin/AnyDesk);
- Вміння писати SQL-запити;
- Впевнений користувач офісного ПЗ;
- Впевнений користувач ОС сімейства MS Windows.
Бажано:
- Досвід написання технічної документації;
- Досвід роботи з CMS;
- Досвід роботи з системами електронного документообігу.
Обов’язки:
- Забезпечення технічної підтримки користувачів інформаційно-телекомунікаційних систем, спеціалізованого програмного забезпечення та сервісів, адміністрування та розвиток яких здійснює Підприємство;
- Відпрацювання інцидентів в ServiceDesk в межах компетенції;
- Вирішення інцидентів, що виходять за межі компетенції І лінії технічної підтримки;
- Написання та/або доповнення інструкцій;
- Тестування функціональних можливостей після оновлення інформаційно-телекомунікаційних систем, що адмініструє Підприємство;
- Первинний аналіз запитів на внесення змін до функціоналу інформаційно-телекомунікаційних систем, електронних ресурсів та/або сервісів (доповнення існуючого функціоналу, створення нових модулів та підсистем) консолідація та оформлення технічних завдань на доопрацювання;
- Участь у розробці проектної, технічної та нормативної документації.
2. Фахівець служби ІТ-підтримки (1 лінія)
Вимоги:
- Технічна освіта (молодший спеціаліст, бакалавр або незакінчена вища освіта);
- Впевнений користувач пакету Microsoft Office;
- Впевнений користувач ПК;
- Вільне володіння українською мовою (усно та письмово).
Обов'язки:
- Здійснення інформаційної та технічної підтримки зовнішніх користувачів;
- Обробка телефонних та електронних звернень від користувачів;
- Визначення категорії та пріоритетів заявок;
- Самостійне вирішення запитів в межах компетенції фахівця 1-ї лінії технічної підтримки;
- Передача звернень на 2-гу, 3-тю лінію підтримки та моніторинг статусу переданої заявки;
- Надання користувачам зворотнього зв'язку щодо обробки звернень.
Ми пропонуємо:
Цікаву та динамічну роботу;
Можливість професійного розвитку;
Можливість кар’єрного росту;
Молодий дружний колектив;
Соціальні гарантії згідно КЗпП;
Офіційне працевлаштування.
Офіс: м Київ, ст. метро Дорогожичі, Лук'янівська
Більше про підприємство: http://dir.gov.ua/
Резюме надсилайте на е-mail: tgm@dir.gov.ua
Тел. 067 412 73 61