Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Вакансія компанії IT Link Коворкінг

16:52, 20-04-2017

Вакансія для студента-випускника, який добре розуміється не тільки на мережах, але й на "комп`ютерному залізі",  може зібрати-розібрати комп`ютерну техніку, знає запчастини.

Пропонуємо посаду помічника менеджера з сервісного обслуговування (деталі до комп`ютерної техніки):

  • спілкування з клієнтами компанії з приводу гарантійного ремонту або заміни бракованих запчастин;
  • внесення інформації в базу даних 1С;
  • після вивчення асортименту товарів, який представляє компанія на ринку України, при бажанні є перспектива переходу у відділ продажів.

Мінімальний досвід роботи або стажування буде перевагою. Чекаємо комунікабельних, таких, що вміють працювати із запереченнями, хлопців на співбесіду. 

Наш офіс поруч з університетом. 

Контактна особа: Людмила, тел. 050-387-12-34, email: Saychuk@it-link.com.ua

Прошу дату та час співбесіди узгоджувати індивідуально.

 
© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 4 054