Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Консультаційний центр (Приймальна комісія):
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документообігу
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
        
           Пошук    
  
Укр.
 

Компанія "Freenet" запрошує студентів на роботу

10:36, 06-04-2017

                       «Freenet» пропонує студентам                                                          

      приєднатися до молодої професійної команди та отримати:

  • Роботу в компанії, яка є одним із лідерів телекомунікаційного ринку України;
  • Офіційне працевлаштування;
  • Позмінний графік роботи та погодинну оплату праці;
  • Досвід роботи з мережевим обладнанням світових лідерів ринку - Cisco Systems, Juniper Networks, ZTE, Huawei, Edge-core, D-link.

Якщо ти хочеш отримати безцінний досвід роботи у сфері телекомунікацій, набути знання та навички - тобі сюди!

Кожен, кого цікавить працевлаштування у компанії, може отримати більш детальну інформацію у Ворохоб Максима, тел. (093)035-29-35

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також

Абітурієнту

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 13 061
Отримайте консультацію

Дізнайтесь про переваги навчання в ДУІКТ