Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Інтелектуальні системи та нейромережі: як ДУІКТ формує нове покоління ІТ-лідерів

14:15, 30-09-2024

Сьогодні нейромережі стали одним із найбільш обговорюваних технологічних явищ у світі. Їхній принцип роботи базується на імітації функціонування людського мозку, що дозволяє вирішувати складні завдання у багатьох сферах: від обробки великих масивів даних до автоматизації рутинних процесів.

За даними статті "Нейромережі у 2024 – що це і як працює", нейронні мережі можуть навчатися на великих обсягах інформації та створювати прогнози або приймати рішення з мінімальним втручанням людини.

Завдяки цьому нейромережі активно використовуються в різних галузях, таких як медицина, фінанси, маркетинг, і навіть у креативних індустріях, як-от музика та мистецтво. Їхня популярність продовжує зростати, оскільки вони не лише спрощують процеси, але й дозволяють досягати нових висот у розвитку інноваційних технологій.

На думку кандидата технічних наук, доцента, завідувача кафедри Комп'ютерної інженерії ДУІКТ Наталії Лащевської, нейромережі стануть основою цифрової трансформації у багатьох галузях: "Нейромережі – це один із ключових напрямів розвитку сучасних технологій, що надає можливості для аналізу великих обсягів даних, автоматизації процесів та створення інтелектуальних систем. У найближчі роки нейромережі змінюватимуть технологічний ландшафт у багатьох сферах, зокрема в медицині, фінансах та промисловості", - каже науковиця.

ДУІКТ завжди тримає руку на пульсі всіх новітніх ІТ-трендів, і це проявляється не лише в наукових дослідженнях, а й у навчальних програмах. Зважаючи на високий попит серед студентів та роботодавців, кафедра Комп'ютерної інженерії пропонує дисципліну «Нейронні мережі» як вибірковий курс. Це дозволяє студентам зануритися в актуальні технології, які вже сьогодні змінюють світ. Наші випускники завжди затребувані на ринку праці та готові до викликів цифрової ери.

ДУІКТ робить усе можливе, щоб наші студенти не лише отримували теоретичні знання, але й мали змогу опановувати практичні навички роботи з сучасними технологіями, включно з нейронними мережами. Саме тому ми рекомендуємо ДУІКТ та кафедру Комп'ютерної інженерії як один із найкращих виборів для майбутніх абітурієнтів, що прагнуть бути конкурентоздатними фахівцями на світовому ІТ-ринку.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "123 Комп’ютерна інженерія" кафедри Комп'ютерної інженерії та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Комп'ютерної інженерії

Абітурієнту

Спеціальність: Комп’ютерна інженерія

Кваліфікація – фахівець з інформаційних технологій.

Рівень освіти – вища освіта.

Термін навчання:

  • денна форма - 4 роки,
  • заочна – 5 років.

Первинні посади:

  • інженер із конфігурації комп’ютерних систем;
  • інженер інформаційно-обчислювального центру;
  • інженер із системного адміністрування;
  • інженер-програміст.
Спеціальність: Комп’ютерна інженерія

Кваліфікація – фахівець з інформаційних технологій.

Рівень освіти – вища освіта.

Термін навчання:

  • денна форма - 4 роки,
  • заочна – 5 років.

Первинні посади:

  • інженер із конфігурації комп’ютерних систем;
  • інженер інформаційно-обчислювального центру;
  • інженер із системного адміністрування;
  • інженер-програміст.
Переглядів: 1 026