Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

З професійним святом!

12:02, 16-11-2018

Вітаємо з Днем радіо, телебачення та зв'язку України!

Галузь зв'язку та сфера інформатизації України налічує понад тисячу операторів зв'язку, 500 провайдерів мережі Інтернет, 15 тис. відділень поштового зв'язку, 10 профільних вищих навчальних закладів, які щорічно готують близько 30 тис. фахівців у сфері телекомунікацій, понад 10 науково-дослідних і проектних інститутів.

Нині в Україні близько 12 млн абонентів фіксованого телефонного зв'язку, більше 40 млн (86% населення країни) абонентів мобільного зв'язку, державне телебачення може дивитися 94,5% населення, послугами Інтернет користується близько 8,5 млн жителів України, кількість веб-сайтів досягла 32 тис.

Тому вітаємо всіх причетних з цим святом, бажаємо наснаги у навчанні та зичимо професійних успіхів!

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 4 505