Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Консультаційний центр (Приймальна комісія):
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документообігу
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
        
           Пошук    
  
Укр.
 

Захист магістерських робіт студентів факультету Інформаційних технологій

15:32, 17-01-2018

16 та 17 січня відбувся захист магістерських робіт студентів факультету Інформаційних технологій за спеціальностіми:

  • Комп’ютерна інженерія, спеціалізація Комп'ютерні системи та мережі,
  • Телекомунікації та радіотехніка, спеціалізація Інформаційні мережі зв’язку.

На захисті студенти представляли інноваційні рішення задач у галузі ІТ.

Членами комісій були керівники організацій галузі інформаційних технологій та викладачі нашого Університету.

У результату захисту магістерських робіт студенти отримали наступні оцінки:

  • "Відмінно" - 30 студентів,
  • "Добре" - 43 студенти,
  • "Задовільно" - 7 студентів,
  • "Незадовільно" - 2 студенти.
© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також

Абітурієнту

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 4 847
Ознайомча екскурсія

Запрошуємо Вас щоп’ятниці о 15.00