Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Укр.
   

Профорієнтаційна робота

10:47, 11-12-2014

Студенти факультету Інформаційних технологій беруть активну участь в профорієнтаційній роботі. Старший викладач кафедри Інфокомунікацій Чумак Надія Степанівна організувала зустріч студентів 1 курсу Міщенка Володимира (група КСД-11) та Конюшока Сергія (група ІМД-11), випускників Володарської ЗОШ № 2 ім. В. П. Мельника минулого навчального року, з учнями 11 класу цієї школи. Студенти показали рекламний ролик, в дружній атмосфері спілкувались з учнями, відповідали на запитання. Зустріч проходила під девізом «Ми обираємо Державний університет телекомунікацій!». Своїми враженнями про університет поділилася також учениця 11 класу Заріцька Оксана, яка навчається на підготовчих курсах нашого університету. 19 учнів виявили бажання    навчатись в Державному університеті телекомунікацій, про що зробили помітки в анкетах.

Читайте також

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 8 540