Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Укр.
   

Доступ до електронного розкладу з мобільного телефону

11:56, 28-10-2016

Cтуденти спеціальності Інженерія програмного забезпечення факультету Інформаційних технологій розширюють доступ до електронного розкладу на мобільному телефоні.

Починаючи з понеділка, 31.10.2016, у студентів університету з’явиться можливість користуватися розкладом для академічних груп за допомогою ботів в Telegram.

Для взаємодії з ботом на мобільних пристроях вам необхідно розпочати спілкування з @DuttyBot, а потім натиснути кнопку «Start», у будь-якому випадку, якщо ви використовуєте персональний компʼютер, знайти необхідного помічника можливо за адресою.

На даному єтапі реалізації доступні такі функції:

  • розклад для будь-якої  групи університету на сьогоднішній та завтрашній день;
  • стікер з інформацією про час початку та закінчення пар;
  • зворотній звʼязок з авторами проекту.

При достатній увазі зі сторони студентів, користувачі можуть розраховувати на втілення додаткових типів розкладу (викладачі, кафедри, аудиторії), а також інших нововведень.

Якщо ви не знайомі з даною платформою, але маєте зацікавленність до новини, скористайтесь офиційним сайтом мессенджера.

Читайте також

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 13 077
Вступ до магістратури
лише за ЄВІ


за спеціальністю 172 Електронні комунікації та радіотехніка