Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Запрошуємо студентів на роботу в компанію Київстар

10:33, 27-09-2016

До уваги студентів факультету Інформаційних технологій,

компанія Київстар пропонує широкий вибір професій.


Розробник програмного забезпечення

Загальна мета посади

Виконання робіт по впровадженню та контролю процесів розробки ПЗ, що включає в себе збір бізнес-вимог, підготовку та узгодження технічних завдань, планів тестування до розробок, розробку ПЗ, розробку та документування впровадження розробок ПЗ.

Основні функціональні обов’язки:

  • розробка періодичних та ADHOC звітів, відповідно до SLA, та бізнес процесів підрозділу;
  • належне документування розробленої звітності, з урахуванням наявних вимог до документування у підрозділі.

Кваліфікаційні вимоги до кандидатів:

  • вища технічна освіта;
  • досвід роботи від 2-х років в якості розробника SQL коду;
  • глибокі знання SQL;
  • бажано досвід розробки аналітичної звітності у BI(бажано ВО);
  • бажано досвід оптимізації складних запитів;
  • бажано досвід роботи з великими обсягами даних;
  • технічна англійська мова.

Аналітик з розвитку CRM систем

Загальна мета посади

Забезпечення розвитку інформаційних систем, надалі «Систем», а саме:

HelpDesk, LightClient, Siebel marketing, Siebel SFA, STS, ESB, Системи які впроваджуються в рамках IT проектів.

Основні функціональні обов’язки:

  • узгоджує плани по розвитку систем;
  • надає експертну оцінку (технічні аспекти) концепцій продуктів чи проектних документів щодо впровадження нових продуктів та маркетингових акцій/кампаній, автоматизації бізнес-процесів обслуговування клієнтів тощо;
  • виконує роль системного аналітика в складі робочих груп проектів IT: бере участь в розробці архітектури, аналізує бізнес-вимоги, пропонує варіанти рішень та функціонал тощо;
  • аналізує вимоги бізнес-замовників, розробляє технічні завдання на внесення змін в функціональність систем CRM, згідно з вимогами бізнес замовників; підтримує в актуальному стані технічну документацію щодо CRM систем; узгоджує з підрядниками питання щодо нових вимог;
  • оформлює запити до підрядника на модифікацію функціональності, на розробку нових продуктів по ІС CRM, контролює їх виконання;
  • ініціює запити на внесення змін до ІС від яких залежить розробка нових продуктів/модифікація існуючих продуктів підконтрольних системах, координує їх виконання;
  • приймає участь у прийманні функціоналу розробленого підрядником та перевіряє їх відповідність вимогам замовника;
  • вносить зміни (модифікація) в функціональність систем згідно з технічними завданнями у рамках узгоджених SLA у відповідності до затверджених процедур (Процедури управління змінами в ІС, Процедури управління конфігураціями ІС тощо). 

Кваліфікаційні вимоги до кандидатів:

  • вища технічна освіта;
  • не менше 2 років досвіду роботи в області розробки програмного забезпечення;
  • досвід роботи в якості аналітика;
  • аналітичні здібності і досвід у зборі, агрегації, документування вимог до користувальницьких інтерфейсів і/або технічних вимог до систем, специфікацій;
  • знання SQL/PLSQL, CVS, Jira;
  • бажано досвід розвитку CRM систем (Siebel, MS Dynamics, other), знання методології розробки програмного забезпечення, архітектури знання UML, Rational Unified Process (RUP), методології та інструментів;
  • бажано досвід роботи з програмними комплексами по обслуговуванню клієнтів;
  • вільне володіння англійською мовою.

Адміністратор супроводу баз даних Oracle

Основні функціональні обов'язки: 

  • забезпечення доступності баз даних згідно SLA;
  • встановлення патчів безпеки БД;
  • міграція БД на нові версії;
  • проведення тестових відновлень згідно вимог внутрішніх процедур;
  • вирішення проблем з швидкістю обробки запитів до БД;
  • вирішення помилок у роботі БД;
  • керування доступами до БД згідно прийнятих процедур;
  • створення тестових БД;
  • моніторинг ключових показників доступності при роботі БД.

Кваліфікаційні вимоги до кандидатів: 

  • вища технічна освіта в галузі телекомунікацій;
  • досвід роботи адміністратором баз даних під управлінням Oracle не менше 2 років;
  • робота з ОС Linux на необхідному для адміністрування БД рівні;
  • бажано досвід роботи адміністратором баз даних під управлінням MySQL\MariaDB.

Адміністратор технічної підтримки системи ITServiceDesk

Основні функціональні обов'язки: 

  • обробляє звернення користувачів систем згідно до затверджених SLA;
  • виконує регламентні роботи для забезпечення належного функціонування систем;
  • забезпечує усунення аварій у супроводжуваних системах;
  • приймає участь у розробці архітектури або окремих модулів систем на основі розроблених технічних завдань;
  • приймає участь у розробці та впровадженні інтерфейсів до існуючих систем для інтеграції з іншими системами Компанії.

Кваліфікаційні вимоги до кандидатів: 

  • вища технічна освіта в галузі телекомунікацій;
  • досвід роботи адміністрування ПЗ не менш, ніж 2 роки;
  • бажано досвід роботи на посаді інженера – програміста, або адміністратора технічної підтримки ІС від 3х років;
  • досвід з використання систем реєстрації звернень користувачів;
  • навички проведення аналізу, локалізації проблем та тестування ПЗ;
  • володіння SQL, PL/SQL.

Інженер з управління трафіком фіксованого зв’язку

Основні функціональні обов’язки:

  • технічне управління сервісами фіксованої телефонії;
  • технічне управління мережами сигнального та голосового трафіку;
  • технічне управління мережею фіксованого зв’язку;
  • конфігурація комутаційного обладнання;
  • забезпечення стабільної роботи сервісів телефонії шляхом вирішення технічних проблем функціонування послуг мережі та контрою ключових показників якості.

Кваліфікаційні вимоги до кандидатів:

  • освіта: вища технічна;
  • 2+ досвід роботи в операторі фіксованого або мобільного зв’язку;
  • досвід роботи з ОКС7 (SS7): MTP, SIGTRAN, ISUP та DSS1;
  • досвід роботи з протокалами IP: SIP, MGCP, H248;
  • розуміння схем проходження голосових викликів (CallFlow);
  • досвід роботи з комутаційним обладнанням (SI2000, SI3000, SoftX3000, SBC).

Резюме з назвою вакантної посади відправляти за електронною адресою: hr@kyivstar.net

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також

Абітурієнту

Спеціалізація: Технології цифрового розвитку
Спеціалізація: Технології цифрового розвитку
Переглядів: 5 420