До уваги студентів факультету Інформаційних технологій,
компанія Київстар пропонує широкий вибір професій.
Розробник програмного забезпечення
Загальна мета посади
Виконання робіт по впровадженню та контролю процесів розробки ПЗ, що включає в себе збір бізнес-вимог, підготовку та узгодження технічних завдань, планів тестування до розробок, розробку ПЗ, розробку та документування впровадження розробок ПЗ.
Основні функціональні обов’язки:
- розробка періодичних та ADHOC звітів, відповідно до SLA, та бізнес процесів підрозділу;
- належне документування розробленої звітності, з урахуванням наявних вимог до документування у підрозділі.
Кваліфікаційні вимоги до кандидатів:
- вища технічна освіта;
- досвід роботи від 2-х років в якості розробника SQL коду;
- глибокі знання SQL;
- бажано досвід розробки аналітичної звітності у BI(бажано ВО);
- бажано досвід оптимізації складних запитів;
- бажано досвід роботи з великими обсягами даних;
- технічна англійська мова.
Аналітик з розвитку CRM систем
Загальна мета посади
Забезпечення розвитку інформаційних систем, надалі «Систем», а саме:
HelpDesk, LightClient, Siebel marketing, Siebel SFA, STS, ESB, Системи які впроваджуються в рамках IT проектів.
Основні функціональні обов’язки:
- узгоджує плани по розвитку систем;
- надає експертну оцінку (технічні аспекти) концепцій продуктів чи проектних документів щодо впровадження нових продуктів та маркетингових акцій/кампаній, автоматизації бізнес-процесів обслуговування клієнтів тощо;
- виконує роль системного аналітика в складі робочих груп проектів IT: бере участь в розробці архітектури, аналізує бізнес-вимоги, пропонує варіанти рішень та функціонал тощо;
- аналізує вимоги бізнес-замовників, розробляє технічні завдання на внесення змін в функціональність систем CRM, згідно з вимогами бізнес замовників; підтримує в актуальному стані технічну документацію щодо CRM систем; узгоджує з підрядниками питання щодо нових вимог;
- оформлює запити до підрядника на модифікацію функціональності, на розробку нових продуктів по ІС CRM, контролює їх виконання;
- ініціює запити на внесення змін до ІС від яких залежить розробка нових продуктів/модифікація існуючих продуктів підконтрольних системах, координує їх виконання;
- приймає участь у прийманні функціоналу розробленого підрядником та перевіряє їх відповідність вимогам замовника;
- вносить зміни (модифікація) в функціональність систем згідно з технічними завданнями у рамках узгоджених SLA у відповідності до затверджених процедур (Процедури управління змінами в ІС, Процедури управління конфігураціями ІС тощо).
Кваліфікаційні вимоги до кандидатів:
- вища технічна освіта;
- не менше 2 років досвіду роботи в області розробки програмного забезпечення;
- досвід роботи в якості аналітика;
- аналітичні здібності і досвід у зборі, агрегації, документування вимог до користувальницьких інтерфейсів і/або технічних вимог до систем, специфікацій;
- знання SQL/PLSQL, CVS, Jira;
- бажано досвід розвитку CRM систем (Siebel, MS Dynamics, other), знання методології розробки програмного забезпечення, архітектури знання UML, Rational Unified Process (RUP), методології та інструментів;
- бажано досвід роботи з програмними комплексами по обслуговуванню клієнтів;
- вільне володіння англійською мовою.
Адміністратор супроводу баз даних Oracle
Основні функціональні обов'язки:
- забезпечення доступності баз даних згідно SLA;
- встановлення патчів безпеки БД;
- міграція БД на нові версії;
- проведення тестових відновлень згідно вимог внутрішніх процедур;
- вирішення проблем з швидкістю обробки запитів до БД;
- вирішення помилок у роботі БД;
- керування доступами до БД згідно прийнятих процедур;
- створення тестових БД;
- моніторинг ключових показників доступності при роботі БД.
Кваліфікаційні вимоги до кандидатів:
- вища технічна освіта в галузі телекомунікацій;
- досвід роботи адміністратором баз даних під управлінням Oracle не менше 2 років;
- робота з ОС Linux на необхідному для адміністрування БД рівні;
- бажано досвід роботи адміністратором баз даних під управлінням MySQL\MariaDB.
Адміністратор технічної підтримки системи ITServiceDesk
Основні функціональні обов'язки:
- обробляє звернення користувачів систем згідно до затверджених SLA;
- виконує регламентні роботи для забезпечення належного функціонування систем;
- забезпечує усунення аварій у супроводжуваних системах;
- приймає участь у розробці архітектури або окремих модулів систем на основі розроблених технічних завдань;
- приймає участь у розробці та впровадженні інтерфейсів до існуючих систем для інтеграції з іншими системами Компанії.
Кваліфікаційні вимоги до кандидатів:
- вища технічна освіта в галузі телекомунікацій;
- досвід роботи адміністрування ПЗ не менш, ніж 2 роки;
- бажано досвід роботи на посаді інженера – програміста, або адміністратора технічної підтримки ІС від 3х років;
- досвід з використання систем реєстрації звернень користувачів;
- навички проведення аналізу, локалізації проблем та тестування ПЗ;
- володіння SQL, PL/SQL.
Інженер з управління трафіком фіксованого зв’язку
Основні функціональні обов’язки:
- технічне управління сервісами фіксованої телефонії;
- технічне управління мережами сигнального та голосового трафіку;
- технічне управління мережею фіксованого зв’язку;
- конфігурація комутаційного обладнання;
- забезпечення стабільної роботи сервісів телефонії шляхом вирішення технічних проблем функціонування послуг мережі та контрою ключових показників якості.
Кваліфікаційні вимоги до кандидатів:
- освіта: вища технічна;
- 2+ досвід роботи в операторі фіксованого або мобільного зв’язку;
- досвід роботи з ОКС7 (SS7): MTP, SIGTRAN, ISUP та DSS1;
- досвід роботи з протокалами IP: SIP, MGCP, H248;
- розуміння схем проходження голосових викликів (CallFlow);
- досвід роботи з комутаційним обладнанням (SI2000, SI3000, SoftX3000, SBC).
Резюме з назвою вакантної посади відправляти за електронною адресою: hr@kyivstar.net