Вакансії технічна підтримка користувачів по телефону
Основні обов'язки:
Прийом і обробка дзвінків від клієнтів, обробка заявок. Початковий збір статистики і виявлення проблеми. Рішення проблем з клієнтським обладнанням (роутери / пк / телефони / смарт тв). Моніторинг роботи мережі, виявлення проблем та своєчасне оповіщення про неполадки.
Вимоги:
Ми пропонуємо:
Графік роботи:
2 через 2: (ПН + ВТ = робочі дні, СР + ЧТ = вихідні дні і т. Д.), З 18:00 до 22:30.
Місце знаходження:
5 - 7 хв. пішки від ст. метро Університет.
Оплата:
Перший місяць кандидат буде отримувати 100 грн / зміну.
По закінченню цього терміну ЗП становитиме 160 грн / зміну.
Разом, місячна ЗП буде складає 2400 грн. Прошу звернути увагу що це не повний робочий день.
Дана робота відмінно підійде студентам перших трьох курсів в якості першої роботи для отримання досвіду. Запропонований графік легко поєднується з навчанням.
Від вас: базові знання з мереж (OSI, TCP / IP, ...), настройка домашніх роутерів, принципи роботи WiFi (стандарти, основні проблеми), знання типових проблем з ПК і ОС Windows. Досвід роботи не обов'язковий!
Від нас: зручний графік роботи для студентів стаціонару (18:00 - 22:30), розташування в центрі біля м. Університет, можливість кар'єрного росту та найважливіше отримання досвіду!
Контакти: Олександр + 380-93-914-37-32. Кількість місць обмежена.