Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Консультаційний центр (Приймальна комісія):
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документообігу
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
        
           Пошук    
  
Укр.
 

Факультет Інформаційних технологій має таланти!

13:03, 28-10-2015

22.10.2015 відбулася візитівка першокурсника, де наші першачки мали змогу заявити про себе всьому університету. 
"Відкриття візитки" -  це гідна винагорода, вітаємо вас із нею!

Дякуємо Вам за гарний настрій, бурхливі емоції та переживання.
Висловлюємо подяку креативним студентським кураторам: Мельниченко Миколі, Рибаку Андрію, Лисенко Владиславу та Осадчому Володимиру.

Окрему подяку висловлюємо першокурсникам, які показали себе:

  • Веселков Кирило        ПД-11
  • Дебой Артем               КСД-11
  • Заїка Максим               ІМД-11
  • Калашник Вероніка    ІМД-12
  • Кустливий Анатолій   КСД-11
  • Кустливий Микола      КСД-11
  • Попович Яна               КСД-11
  • Солопова Дарія           КСД-11
  • Козиряцький Антон    ПД-11
  • Сиротенко Ігор           ПД-11
  • Туллер Роман              ПД-11
  • Шевченко Дмитро       ПД-11
© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також

Абітурієнту

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 6 294
Ознайомча екскурсія

Запрошуємо Вас щоп’ятниці о 15.00