Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Консультаційний центр (Приймальна комісія):
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документообігу
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
        
           Пошук    
  
Укр.
 

На факультеті ІТ розпочав роботу студентський науковий гурток «Радіо- і комп’ютерна техніка»

20:24, 15-09-2015

08 вересня 2015 року відновив свою роботу студентський науковий гурток «Радіо- і комп’ютерна техніка» на факультеті Інформаційних технологій.

Студентський гурток пропонує:

  • дослідити структуру комп’ютера (практика з ПК і Rapsberry PI, Linux)

  • навчитись працювати з паяльним обладнанням, ремонту техніки і зборці передаючих і приймаючих пристроїв;

  • робота з мікроконтроллерами та Arduino;

  • розробка прототипів радіокерувальних моделей;

  • та багато іншого.

Запрошуємо всіх студентів перших курсів факультету Інформаційних технологій.

Заняття проходять по Вівторках о 16:00 аудиторія 210.

По всім питанням звертатись в деканат ІТ або за посилання vk.com/ktplus.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також

Абітурієнту

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 7 511
Отримайте консультацію

Дізнайтесь про переваги навчання в ДУІКТ