Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Пройшов конкурс "Міс Золота Корона ДУТ"

12:09, 26-06-2015

Нещодавно пройшов конкурс "Міс Золота Корона ДУТ", в якому брали участь 8 дівчат, троє з яких представниці факультету Інформаційних технології.

"Міс Золота Корона ДУТ" це завжди яскраве і видовищне шоу.

Конкурсантки дефілювали в національних костюмах та купальниках, а завершив конкурс вихід у вечірніх сукнях.

Оцінювали красунь авторитетне журі які звертали увагу не тільки на наряди а і на вітання, сольний номер, і взагалі поведінку учасниць на сцені.

Які ж місця посіли наші дівчата?

Отже, ці три прекрасні дівчини отримали такі титули:

  • Поліщук Олена, яка посіла 2 місце і отримала титул "Міс спонсорських симпатій", "Перша віце-міс";
  • Шпегель Марина - посіла 3 місце і отримала титул  «Друга віце-міc»;
  • Обозинська Мар'яна - "Міс модель".

Бажаємо Нашим красуням залишатись такими же гарними, розумними та  талановитими.

І нехай Вас завжди по життю супроводжує щастя та любов.

 

Вітаємо!!!

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 7 341