Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Укр.
   

Збори студентів факультету ІТ

09:25, 15-06-2015

11 червня 2015 року у актовій залі відбулися збори студентів факультету ІТ.

Розглянуті наступні питання:

1. Звіт декана факультету ІТ Бондарчука А.П. про хід сесії.

2. Доповідь декана факультету, щодо безпеки життєдіяльності учасників навчально-виховного процесу на час літніх канікул.

3. Доповідь зав. кафедри Прикладного програмування Онищенко В.В. про відкриття нового напряму Програмна інженерія.

4. Доповідь зав. кафедри Інформаційних технологій Вишнівського В.В. про зміни в навчальному плані напряму Телекомунікації, оновлення матеріально-технічної бази кафедри та відкриття курсів від компанії НР.

5. Доповідь зав. кафедри Комп’ютерних систем та мереж  Кравченка Ю.В. про зміни в навчальному плані напряму Комп’ютерна інженерія, оновлення матеріально-технічної бази кафедри та відкриття курсів від компанії Cisco.

6. Доповідь зав. кафедри Інфокомунікацій Жураковського Б.Ю. про оновлення матеріально-технічної бази кафедри та покращення змісту навчання дисциплін кафедри.

7. Доповідь зав. кафедри Комутаційних систем Степанова М.М. про оновлення матеріально-технічної бази кафедри та покращення змісту навчання дисциплін кафедри.

8. Доповідь зав. кафедри Обчислювальної техніки Трембовецького М.П. про оновлення матеріально-технічної бази кафедри, покращення змісту навчання дисциплін кафедри та співпрацю  з провідними компаніями галузі телекомунікацій.

Читайте також

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 5 585