Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Консультаційний центр (Приймальна комісія):
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документообігу
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
Обрати мову
        
           Пошук    
  
Укр.
 
Обрати мову

Звіт про роботу студентського наукового гуртка «Радіо та комп’ютерна техніка»

12:44, 15-05-2015

Звіт про роботу студентського наукового гуртка «Радіо та комп’ютерна техніка» за друге півріччя 2014/2015р.

У цьому семестрі було проведено 14 занять. Студенти були розділені на дві групи для створення контрольних проектів.

Студентами досліджено:

1. Webserver на базі Arduino

2. Метеостанція

3. Сенсорний вимикач

4. ДХ/СХ радіоприймач

5. Односмуговий генератор сигналів

6. Широкосмуговий генератор сигналів

Результати роботи будуть застосовані для дослідів у наступному навчальному році, коли буде відновлена робота гуртка.

 Найбільш активних та здібних студентів було нагороджено похвальними грамотами.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також

Абітурієнту

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 8 967
Ознайомча екскурсія

Запрошуємо Вас щоп’ятниці о 15.00