23.10.2019 р. на кафедрі УІКБ (“Управління інформаційною та кібернетичною безпекою”) в рамках проходження науково-педагогічної практики студентом навчальної групи УБДМ–61 Олександром Осинським було проведено заняття згідно програми навчальної дисципліни «Системний аналіз інформаційної безпеки» - по темі №2 “Методологічні підходи системного аналізу до побудови та дослідження систем управління інформаційною безпекою”, практичне заняття 8 “Застосування комбінованого підходу до створення СУІБ організації”.
На занятті розглядалися два питання:
На занятті була вдало показана актуальність його теми. Безпеку інформації вже неможливо забезпечити лише одним набором технічних засобів і підтримувати тільки силами підрозділів безпеки. Необхідний пошук нових підходів до прийняття технічних і організаційних рішень у забезпеченні ефективного захисту інформації. Особливо це треба робити при проектуванні, впровадженні та поліпшенні систем управління інформаційною безпекою організацій. Їх основою є інформаційні системи. Необхідно при цьому використовувати насамперед методичні підходи системного аналізу усіх процесів. На цьому занятті був розкритий один з них: комбінований підхід до процесів управління інформаційною безпекою.
Використання методичних підходів системного аналізу у вивченні процесів управління інформаційою безпекою, як показує практика їх використання системними аналітиками в сфері забезпечення безпеки інформації, є сьогодні актуальним і необхідним для вищих навчальних закладів, які готують фахівців з управління інформаційою та кібернетичною безпекою.
Порядок проведення занять був методично вірним – від визначення основних стандартів та їх вимог до створення СУІБ організації і їх практичного впровадження.
В ході заняття викладач при необхідності звертався до студентів і уточнював, як вони розуміють терміни та окремі важливі положення матеріалу, як вони бачать вирішення проблем забезпечення інформаційної безпеки при створенні СУІБ організації.
На занятті був присутній доцент кафедри Якименко Юрій Михайлович, який дав оцінку проведенному заняттю.
Як зауваження було відмічено: заняття почалося з запізненням, зв'язок з попередніми заняттями відсутній, перевірка студентів не проводилась. Але в цілому – тема заняття розкрита, цілі досягнуті і враження позитивне.