Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Профорієнтаційна робота кафедри УІБ триває

14:16, 21-04-2016

В Державному університеті телекомунікацій активно проводиться профорієнтаційна робота серед молоді нашої держави у тому числі і серед абітурієнтів міста Києва.

На відповідному заході у ліцеї Потенціал, Оболонського району міста Києва 14 квітня 2016 року був завідувач кафедри Управління інформаційною безпекою доктор технічних наук Наконечний Володимир Сергійович.

У своєму виступі перед школярами ліцею Лідер він розповів та показав презентацію про Державний університет телекомунікацій, які інститути та кафедри входять до його складу, які спеціальності і спеціалізації вивчають студенти для того, щоб отримати самі престижні на сьогоднішній день професії й про практичне навчання на найсучаснішому обладнанні відомих світових компаній.

Крім того у своїй доповіді Наконечний В.С. розповів про високий рівень студентського самоврядування в Державному університеті телекомунікацій та про те, що самі студенти кажуть - наш університет «Це самий студентський ВНЗ, який ми знаємо!».

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 8 156