У процесі моніторингу й оновлення змісту й навчальних компонент освітніх програм з кібербезпеки в першу чергу враховуються інтереси здобувачів наукового ступеня. Так, аспіранти, які навчаються за освітньо-науковою програмою підготовки докторів філософії за спеціальністю 125 Кібербезпека та захист інформації, взяли активну участь у обговоренні оновленої версії зазначеної програми і мали можливість надати пропозиції щодо покращення її змісту і структури.
22 січчня 2025 року відбулася зустріч аспірантів, які навчаються за вище згаданою ОНП, зокрема О. Будзинського, А. Герасименка, Запорожченка, В. Іванкіна, О. Коваля, А. Роженка, В. Тищенка та інших.
Під час зустрічі було відзначено, що актуальною проблемою підготовки фахівців з кібербезпеки та захисту інформації, в тому числі майбутніх науково-педагогічних кадрів у цій сфері, залишається забезпечення відповідності кваліфікації та компетентностей здобувачів освіти динамічним вимогам галузі, постійне оновлення структури та змісту освітніх програм з урахуванням нових викликів і технологій їх подолання. Відповідно, випускники ОНП з кібербезпеки мають володіти широким набором компетентностей, що забезпечить науково обґрунтований підхід до подальшої реалізації отриманих знань та умінь на практиці.
На думку аспірантів М. Запорожченка та В. Тищенка, які вже мають кількарічний досвід проведення занять зі студентами, до поточної ОНП доцільно включити більшу кількість інтерактивних занять, які можна було б однаково ефективно проводити як у класах, так і дистанційно. Ця вимога сьогодні стає дедалі актуальнішою з огляду на безпекову ситуацію в Україні, тому побудова заняття на базі інтерактивних технологій навчання є найбільш перспективним підходом в організації освітнього процесу в рамках освітньої програми з кібербезпеки.