Студенти магістерської програми з Data Science Українського католицького університету Анатолій Стегній, Віталій Радченко, Орест Купин і Олег Шишкін змагалися в Торонто із командами з таких університетів, як Carnegie Mellon University, Smith School of Business MMA, Queen's University та інші.
Взяти участь у конкурсі могли студенти всіх бакалаврських і магістерських програм. Конкурс проходив на міжнародному рівні вперше - до цього він був доступний тільки для канадських студентів.
Завдання, які конкурсанти повинні були вирішувати за допомогою аналізу даних, надали сім топових канадських компаній: Scotiabank, RBC, TD, Bank of Montreal, Spirit of Math, Loblaws і Canadian Tire. Українці вибрали завдання Банку Монреаля (один з чотирьох найбільших канадських банків), яка складалася в аналізі надходжень на рахунок клієнтів і виявлення аномалій. «Ці аномалії цікавили банк як можливе джерело коштів для інвестиційних продуктів, які банк може запропонувати клієнту. Простими словами, це пошук ознак, що клієнт банку отримав достатньо коштів, щоб вкласти їх у якийсь довгостроковий прибутковий проект. І крім того, банк хотів отримати оптимальну стратегію контактів з клієнтами, які є можливими інвесторами », - розповів Анатолій Стегній.
Студенти розробили кілька підходів для пошуку цих аномалій і об'єднали їх в один алгоритм. Зробили кілька моделей для передбачення реального факту продажу інвестиційного продукту по минулим даними і оптимізували цільову групу клієнтів, яким банк може активно пропонувати продукт в рамках CRM.