Онлайн-кінотеатр MEGOGO запускає b2b програму, яка дозволяє користувачам придбати підписку на послуги MEGOGO через особистий кабінет свого інтернет-провайдера, а операторам при цьому отримати додатковий заробіток і інші вигоди.
Першими українськими компаніями-учасниками дистрибьютерского проекту стали телеком-операторы - Airbites, Westnet і "Чорне море".
Вцілому в планах MEGOGO тільки в 2015 році укласти декілька десятків подібних договорів. А упродовж дворічного періоду - охватитить биόльшую частина телеком-операторов.
На цьому етапі абонентам інтернет-провайдерів пропонуватиметься підписка на преміум каталог - колекція фільмів/мультфільмів, що складається з блокбастерів, і новинок кіно. У самій найближчій перспективі додадуться інші опції, у тому числі і MEGOGO TV.
Для зручності користувачів послуга оплачується в особистому кабінеті абонента провайдера.
З технічної точки зору суть проекту в інтеграції білінгових систем MEGOGO і телеком-оператора. У момент замовлення послуги в особистому кабінеті провайдера, інтегрована система активує підписку цьому абонентові і той вмить може починати користуватися розширеним сервісом MEGOGO. Головне в цій співпраці як для абонента, так і для провайдера - послуга включається в рахунок абонента, тому не треба постійно стежити за тим, чи оновилася підписка - вона буде продовжена автоматично, разом з послугою доступу до інтернету.
Як пояснює Іван Шестаков, директор з маркетингу MEGOGO, вигоди для оператора очевидні. "Інтернет-провайдерам немає сенсу розвивати власні сервіси відео за запитом або ТБ. По-перше, це коллосальные витрати, а по-друге - ці послуги ще треба уміти продавати і обслуговувати. Інтеграція биллингов оператора і постачальника контенту - це додаткова монетизація без додаткових витрат. У цьому проекті MEGOGO ділиться доходом з провайдером-партнером, збільшуючи тим самим ARPU провайдера і лояльність до його послуг. Бренд телеком-оператора зміцнюється за рахунок розширення портфеля продуктів оператора, що надаються. MEGOGO, у свою чергу, отримує додатковий майданчик для реалізації свої послуг і забезпечує регулярність продовження підписок - адже це зрозуміло і просто для користувача", - перераховує Іван.
Зі свого боку Євгеній Малышенко, комерційний директор Airbites, відмічає, що абоненти операторів і без того дивляться фільми в інтернеті. "Наші абоненти і так користуються сервісами MEGOGO, але раніше інтернет-провайдери залишалися в стороні від цього процесу. Зараз вже можемо запропонувати нашим абонентам зручний процес перегляду відео, а також істотно спростити процес замовлення і оплати послуг", - підкреслює Євгеній.
У компанії MEGOGO також повідомляють, що програмою передбачено безкоштовне надання послуги в перший місяць, в режимі try&buy.
Преміальний каталог онлайн-кінотеатру MEGOGO включає близько 1000 топових фільмів і мультфільмів.