«Київстар» разом з міжнародною компанією mySafety пропонує абонентам підключати нову послугу «Мобільна безпека», що підвищує вірогідність повернення мобільного телефону в разі його втрати.
Скористатися послугою можуть власники будь-яких телефонів – як бюджетних, так і смартфонів. Користувачеві послуги надається спеціальний Id-стікер – наклейка з унікальним id-номером для розміщення на мобільному пристрої. Власники смартфонів можуть встановити на свій телефон електронний стікер у вигляді зображення на екрані блокування мобільного пристрою. Також для користувачів смартфонів, що працюють під управлінням операційної системи Android, доступна можливість видаленого блокування мобільного пристрою і перегляд геопозіционірованія.
На стікере міститься інформація з номером служби підтримки, куди можна звернутися, щоб повернути знайдений мобільний пристрій. На стікере також розміщена інформація про винагороду, яка отримає чоловік, телефон, що знайшов і повернув, або планшет. Винагорода особі, що знайшла загублений телефон або планшет, а також безкоштовний виїзд кур'єра забезпечує компанія mySafety.
Базова механіка послуги передбачає повернення телефону кур'єрською службою, а в рамках преміум механіки клієнт також має можливість отримати компенсацію у розмірі 200 грн. за мобільний пристрій без операційної системи, і 600 грн. за мобільний пристрій з ОС Android/ios/windowsphone/symbian. Компенсація надається у випадках, якщо впродовж 14 днів з моменту втрати телефону інформація про його місцезнаходження не зафіксована службою підтримки.
Вартість послуги з базовою механікою складає 2,5 грн. в тиждень, вартість послуги «Мобільна безпека. Преміум» – 3,75 грн. в тиждень. Тариф вказано з врахуванням ПДВ. Додатково взимаєтся збір до пенсійного фонду від вартості послуги без врахування ПДВ. Мачей Понятовіч, керуючий директор mySafety Central & Eastern Europe Operations: «За минулі шість місяців в лондонських таксі пасажирами було залишено більше 56 тисяч мобільних телефонів і більше 6 тисяч інших електронних пристроїв. Саме для таких випадків створен наш сервіс. Наша практика свідчить, що вірогідність повернення втраченого телефона/паспорта/банковской карти для користувачів наших послуг значно збільшується. Людина, яка знаходить загублені кимось речі, часто не знає, куди звернутися, щоб їх повернути. Навіть якщо таке бажання у нього виникло, йому доведеться витрачати свій час, щоб знайти контакти власника цих речей. Якщо ж на втрачених речах є інформація з контактним номером і в той же час пропонується винагорода, то шанси на те, що загублені речі повернуться до власника, значно зростають. Наприклад, в Польщі 95% загублених персональних документів і ключів, на яких був наклеєний стикер безпеці, повернулися до своїх власників впродовж перших 48 годин. Телефони власникам повертаються у більш ніж 60% випадків. Європейська статистика свідчить, що близько 44% жителів Євросоюзу втрачали персональну річ хоч би один раз в житті, 18% втрачали свій мобільний телефон за останні декілька років, а 74% не хочуть, щоб сторонні мали доступ або скористалися інформацією, яка зберігається в телефоні".