Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Консультаційний центр (Приймальна комісія):
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документообігу
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
        
           Пошук    
  
Укр.
 

Проведення акредитаційної експертизи освітньо-наукової програми "Кібербезпека"

14:22, 31-10-2020

Шановні колеги!

У рамках проведення акредитаційної експертизи освітньо-наукової програми "Кібербезпека" третього рівня вищої освіти за спеціальністю "125 Кібербезпека" у Державному університеті телекомунікацій 02 листопада 2020 року буде проведено відкриту зустріч з експертною групою. 

Зустріч проводиться On-line на платформі ZOOM. Початок зустрічі 02.11.2020 о 16.30 за посиланням 
https://us04web.zoom.us/j/3594430091?pwd=azRkOWhyaG5iK1FCRmxNRnNHYy95UT09
Ідентифікатор конференції: 359 443 0091
Код доступу: 429686

Запрошуються усі бажаючі.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також

Абітурієнту

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 6 280
Ознайомча екскурсія

Запрошуємо Вас щоп’ятниці о 15.00