Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Укр.
   

Оголошується додатковий набір

15:12, 29-08-2016

Оголошується додатковий набір для здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня спеціаліста та ступеня магістра за денною та заочною формами навчання

№ п/п Етапи вступної кампанії Терміни

Вступ на основі базової та повної вищої освіти для здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня спеціаліста та ступеня магістра (додатковий набір)

1

Початок прийому заяв та документів

01 вересня 2016 року

2

Закінчення прийому заяв та документів

05 вересня 2016 року

3

Строки проведення Державним університетом телекомунікацій вступних випробувань

06 вересня – 09 вересня 2016 року

4

Оприлюднення рейтингового списку рекомендованих до зарахування

12 вересня 2016 року

5

Зарахування вступників

15 вересня 2016 року

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 13 711
Вступ до магістратури
лише за ЄВІ
та вступним випробуванням


за спеціальністю 029 Інформаційна бібліотечна та архівна справа