Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Консультаційний центр (Приймальна комісія):
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документообігу
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
        
           Пошук    
  
Укр.
 

Засідання Науково-методичної комісії з інформаційної безпеки

12:25, 20-11-2014

13 листопада 2014 року відбулося засідання Науково-методичної комісії з інформаційної безпеки в якій приймали активну участь співробітники Навчально-наукового інституту захисту інформації:

  • директор Навчально-наукового інституту захисту інформації доктор технічних наук, професор – Толюпа Сергій Васильович
  • завідувач кафедри Інформаційної та кібернетичної безпеки доктор технічних наук, старший науковий співробітник  –  Бурячок Володимир Леонідович
  • завідувач кафедри Систем захисту інформації  доктор технічних наук, професор  –  Розорінов Георгій Миколайович

На засіданні розглядалися наступні питання:

  1. Впровадження галузевих стандартів вищої освіти за ОКР «бакалавр».
  2. Впровадження нового закону України «Про вищу освіту» від 6 вересня 2014 року.
  3. Обговорення пропозицій та рекомендацій до проекту положення про Наукову – методичну комісію.
© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також

Абітурієнту

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 21 194
Отримайте консультацію

Дізнайтесь про переваги навчання в ДУІКТ