Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Участь у робочій зустрічі у рамках програми ТЕМПУС проект ENGENSEC

12:58, 28-12-2015

14-18.12.2015 співробітники Навчально-наукового інституту Захисту інформації прийняли участь у робочій зустрічі у рамках програми ТЕМПУС проект ENGENSEC (освіта експертів нового покоління з кібербезпеки) в м.Вісбаден, Німеччина.

Учасники:

Шевченко Віктор Леонідович – директор інституту.

Соколов Володимир Юрійович – старший викладач

Порядок денний: обговорення результатів та подальше планування розробки навчально-методичних матеріалів.

Програма підготовки Магістрів за напрямом захисту інформації включає дисципліни:

  • Безпека мереж та облачних технологій
  • Безпека мобільних та бездротових технологій
  • Безпечна розробка програмного забезпечення
  • Зловмисне програмне забезпечення
  • Безпека в Інтернеті
  • Тести на проникнення
  • Цифрова криміналістика

Обсяг кожної дисципліни в середньому 7 кредитів.

Студенти можуть повністю навчатись в ДУТ або можуть частину дисциплін вивчати за кордоном. Вже отримані результати перезараховуються.

Навчання на англійській мові.

Автори: Шевченко В.Л., Соколов В.Ю.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 10 371