Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Консультаційний центр (Приймальна комісія):
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документообігу
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
        
           Пошук    
  
Укр.
 

Травматизм на виробництві станом на 1 грудня 2015 року

13:02, 21-12-2015

За одинадцять місяців 2015 року на підприємствах України смертельно травмовано 342 особи, за одинадцять місяців 2014 року 516 осіб (зменшення на 34%). Основними причинами нещасних випадків стали:

  • дорожньо-транспортна пригода та наїзд транспортного засобу (102 особи);

  • падіння потерпілого (50 осіб);

  • ураження електричним струмом (32 особи);

  • падіння, обрушення предметів, матеріалів, породи, ґрунту (38 осіб);

  • дія предметів та деталей, що рухаються (39 осіб);

  • ведення бойових дій (20 осіб);

  • навмисне вбивство (12 осіб);

  • пожежа (11 осіб).

Автор: Гунченко О.М. (за інформацією офіційного порталу Державної служби України з питань праці)

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також

Абітурієнту

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 11 614
Отримайте консультацію

Дізнайтесь про переваги навчання в ДУІКТ