Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Збитки українських та світових компаній від інформаційних витоків

11:10, 29-10-2015

За підсумками 2014 року українські компанії втратили $ 25 млн з причини інформаційних витоків. Після великого скандалу з Sony Pictures торік компанії все активніше займаються проблемою захисту власних даних і готові інвестувати додаткові кошти у їх збереження.

Захищатися є від чого: щодня у світі відбувається близько 100000 кібератак. Згідно з інформацією агентства Zecurion, втрати від витоку інформації за рік склали більше $ 18 млрд. На підставі звіту Zecurion Forbes підготував порівняльну характеристику обсягів та специфіки інформаційних витоків у світі та Україні.

Втім, кібератаки - не єдина причина втрати даних: великий відсоток займає втрата фізичних (флешки) і нефізичних (друковані матеріали) носіїв.

Україну в масштабі світових втрат майже не видно: $ 25 млн проти $ 18 млрд. Найчастіше інформацію крадуть через веб-сервіси та фізичні носії.

У половині компаній лише одна людина займається захистом інформації даних, тоді як 4 з 5 компаній стикалися з витоком даних. Крадуть найчастіше інформацію про клієнтів прямо з CRM.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також

Абітурієнту

Спеціалізація: Інформаційна аналітика та зв’язки з громадськістю

Фахівець з інформаційної аналітики та зв’язків з громадськістю є «універсальним спеціалістом», який повинен досконало володіти фундаментальними знаннями з комунікативістики, інформаційно-аналітичної діяльності, лінгвістики, психології, маркетингу, дизайну, технологій нових медіа тощо, а це неможливо без тривалої підготовки за спеціальними навчальними курсами, які будуть введені до варіативної частини освітньо-професійної програми підготовки бакалаврів визначеної спеціалізації.

Спеціалізація: Інформаційна аналітика та зв’язки з громадськістю

Фахівець з інформаційної аналітики та зв’язків з громадськістю є «універсальним спеціалістом», який повинен досконало володіти фундаментальними знаннями з комунікативістики, інформаційно-аналітичної діяльності, лінгвістики, психології, маркетингу, дизайну, технологій нових медіа тощо, а це неможливо без тривалої підготовки за спеціальними навчальними курсами, які будуть введені до варіативної частини освітньо-професійної програми підготовки бакалаврів визначеної спеціалізації.

Переглядів: 5 707