Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Укр.
   

В ДУІКТ відзначили День пам’яті і примирення

14:59, 09-05-2024

У середу, 8 травня, колектив Навчально-наукового інституту захисту інформації відзначив День пам'яті та примирення, вшанувавши відвагу тих, хто віддав своє життя у боротьбі за свободу та мир як у роки Другої світової, так і в сучасній війні.

Ці урочистості стали проникливим нагадуванням про важливість усвідомлення вагомого внеску і спадщини тих, хто пожертвував своїм життям заради інтересів свого народу.


Під час заходу відбулася презентація під назвою "Пам’ятаємо минуле, щоб зберегти майбутнє", присвячена історичним подіям Другої світової війни та іншим військовим конфліктам, що залишаються актуальними й сьогодні.  Основними темами для обговорення стали геополітичні, економічні та гуманітарні наслідки війни, яких зазнає цивільне населення.

Учасники отримали можливість розглянути проблематику війни та миру з різних ракурсів і зрозуміти, які уроки можна вивчити з минулого для побудови мирного та стабільного світу у майбутньому. Крім того, реалії сучасної війни в Україні нагадують про актуальність захисту інформації та кібербезпеки в умовах збройної та інформаційної агресії.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 764
Вступ до магістратури
лише за ЄВІ


за спеціальністю 029 Інформаційна бібліотечна та архівна справа