Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Акредитація освітньо-наукової програми «Кібербезпека» третього рівня вищої освіти за спеціальністю 125 Кібербезпека

08:25, 16-02-2022

З 23 по 25 лютого  2022р. у Навчально-науковому інституті Захисту Інформації  Державного університету телекомунікацій відбудеться акредитація освітньо-наукової  програми "Кібербезпека" третього рівня вищої освіти за спеціальністю 125 Кібербезпека.

23 лютого  2022р з 16:00 по 16:30 відбудеться відкрита зустріч з членами експертної групи акредитаційної комісії. Запрошуються усі охочі учасники освітнього процесу (крім гаранта ОП та представників адміністрації Державного університету телекомунікацій).

 

Посилання для підключення:

Відкрита зустріч. ID 36680. Державний університет телекомунікацій. ОНП "Кібербезпека".

Час 16:00-16:30 23 лютого 2022 року

Підключитись до конференції Zoom: https://us04web.zoom.us/j/72273432463?pwd=WW7Yoeb3apSE4zviZwafiWWK0rPgMK.1

Ідентифікатор конференції: 722 7343 2463

Код доступу: 2022

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 3 218