Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Укр.
   

Шановні студенти! День відкритих дверей Кафедри військової підготовки Національного університету оборони України імені Івана Черняховського - Онлайн

10:10, 28-04-2021

День відкритих дверей Кафедри військової підготовки Національного університету оборони України імені Івана Черняховського

Онлайн 06 травня  2021 року о 11.30!

Запрошуємо всіх  взяти участь!

Онлайн-зустріч допоможе Вам знайти відповіді на найпоширеніші запитання щодо особливостей цьогорічної вступної кампанії,  умов та особливостей навчання за програмою підготовки офіцерів запасу, освітніх можливостей і додаткових переваг!

Завітайте на День відкритих дверей онлайн та поспілкуйтеся із представниками кафедри військової підготовки. Дізнайтеся про все, що Вас цікавить, та сплануйте власну цьогорічну вступну кампанію! ДО ЗУСТРІЧІ В ZOOM! 

 

Пiдключитися до конференції Zoom

https://us04web.zoom.us/j/4493504415?pwd=Z2tWSFN3cW9Jc0lsQXhXTTZJZWNKUT09

Ідентифікатор конференції: 449 350 4415

Код доступа: 1R7

 

Для участі в заході необхідно бути зареєстрованим в програмі ZOOM

Запрошуємо всіх на зустріч!

 

Читайте також

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 4 812
Вступ до магістратури
лише за ЄВІ


за спеціальністю 172 Електронні комунікації та радіотехніка