Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Укр.
   

Кафедра військової підготовки Національного університету оборони України запрошує на День відкритих дверей 15 лютого 2024 року

11:06, 05-02-2024

СЛАВА УКРАЇНІ!

ГЕРОЯМ СЛАВА!

СЛАВА ЗСУ!

Шановні колеги!

Вступна кампанія розпочинається з 1 лютого 2024 року!

Кафедра військової підготовки Національного університету оборони України Запрошує Вас на День відкритих дверей 

Запрошує Вас на День відкритих дверей!

Час:

  • 15 лютого 2024 року о 15:00 годині

Підключитися до конференції Zoom

Запрошуємо Вас на зустріч!

Запрошуємо Вас до вступу та навчання!

Після закінчення навчання на кафедрі військової підготовки разом з дипломом про вищу освіту Ви отримаєте звання молодшого лейтенанту запасу згідно обраної Вами військово-облікової спеціальності.

Додаткова інформація:

  • 063-519-56-17,
  • 044-271-09-72

Інформація щодо наступних днів відкритих дверей:

Офіційний сайт Кафедри військової підготовки Національного університету оборони України:

Електронна адреса:

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 1 464
Вступ до магістратури
лише за ЄВІ


за спеціальністю 029 Інформаційна бібліотечна та архівна справа