Сьогодні ця технологія надзвичайно популярна в індустрії роздрібної реклами, так як дозволяє компаніям/ підприємствам отримати значні переваги перед тими, хто скептично ставиться до таких технологічних інновацій.
Аналітика даних
Штучний інтелект - це технологія, яка дозволяє компаніям збирати дані з усього інтернету і організовувати їх відповідно до конкретних цілей компанії. Наприклад, банки можуть збирати дані про кредитні продукти та споживачів, які їх використовують. Також штучний інтелект може спрогнозувати види товарів і послуг, які будуть більш привабливими для певних клієнтів. Штучний інтелект дозволяє розробці нових кредитних продуктів і продавати їх споживачам з урахуванням соціально-демографічної інформації і навіть пори року.
Штучний інтелект також може збирати дані про споживчі інтереси та настрої клієнтів щодо певних продуктів у соціальних мережах. Програма здатна обробляти зібрану інформацію та готувати звіти для компаній. Це допоможе вам створювати цільові оголошення та вирішує проблеми, з якими стикаються клієнти якомога швидше.
Вищезгадане використання штучного інтелекту в роздрібній торгівлі є лише невеликою частиною загального потенціалу для активного розвитку та вдосконалення технологій. І всі люди, які працюють в роздрібній торгівлі і хочуть залишатися конкурентоспроможними, повинні стежити за розвитком штучного інтелекту.
Приєднуйтесь до кафедри штучного інтелекту в Державному університеті телекомунікацій, якщо цей напрямок Вас цікавить і Ви бачите в ньому майбутнє!