Сьогодні ключовим фактором зростання в секторі фінансових послуг є поліпшення цифрового вбудованого входу клієнтів, вхід в систему та загальний огляд веб-сторінок, незважаючи на зростаючу динаміку кібер-загроз. Але як це можна організувати?
13 листопада 2018 в офісі IBM Україна відбувся цікавий семінар, який був присвячений протидії шахрайству в системах Дистанційного банківського обслуговування (ДБО).
Спікерами були спеціалісти з ІВМ-розвідки кіберзагроз, які розповідали про:
Захід відбувся при підтримці команди IBM Trusteer, яка займається протидією шахрайству по всьому світу.
ІBM Trusteer пропонує платформу, яка допомагає виявляти нових та довірених клієнтів, а також захищати від шахрайства транзакції у режимі omni channel кінцевого користувача. Він підтримує понад 500 організацій по всьому світу і керує понад 40 мільярдами примірників доступу до додатків та один мільярд користувацьких сеансів на місяць. У IBM Trusteer твердо вірять, що створення цифрової довіри в стратегію бізнесу є ключовим фактором, який сприяє цифровому його зростанню.