Лідер в області цифрових розваг компанія ВОЛЯ випустила мобільний додаток порталу абонента "Мій кабінет" для операційних систем Android і iOS.
Додаток пропонує користувачам максимальний набір корисних функцій, частина з яких є унікальною для українського ринку. Завдяки новинці користувачі ВОЛІ зможуть значно економити час, легко управляючи своїми послугами і рахунком, де б вони не знаходилися.
За півроку з моменту запуску веб-порталу "Мій кабінет" їм скористалися вже більше 800 тисяч абонентів, при цьому кожен п'ятий заходить на портал із смартфону або планшета. Але використати функції порталу на мобільному пристрої не завжди зручно. Ми дотримуємося принципу бути самою інноваційною компанією як в технологіях, так і в області обслуговування, тому вирішили зробити нашим клієнтам подарунок - мобільне застосування, наділене тими ж основними функціями, що і основний портал, але що враховує особливості і потреби користувачів смарт-устройств ? говорить генеральний директор компанії ВОЛЯ Джордж Жембери.
Користуючись мобільним додатком порталу "Мій кабінет", абоненти ВОЛИ можуть стежити за станом свого рахунку і поповнювати його онлайн без комісії, замовляти нові послуги, міняти тарифний план або призупиняти користування послугами на період відпустки, контролювати виконання сервісної заявки, провести технічну діагностику послуг, дізнатися про можливу аварію на мережа і час їх усунення, взяти участь в акція, швидко знайшов відповідь на питання по послуга і рахунок
Користувачі смартфонів на операційній системі Android можуть викачати мобільне застосування "Мій кабінет" через Google Play (універсальний магазин програм і розваг для ОС Android). Власникам Apple допоможе спеціальний магазин додатків для операційної системи iOS ? App Store.