Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

10 компетенцій, важливих для роботодавців за версією Lifecell та їх відображення на навчальній програмі кафедри ІПЗАС

14:32, 13-10-2023

Для певної професії людині потрібні особливі/специфічні навички. Але є й універсальні вміння, які знадобляться для будь-якої сфери діяльності, яку б ви не обрали.

Lifecell зібрали 10 основних компетенцій, що стануть у нагоді:

  • Комплексне вирішення проблем - вміння розрізняти суть проблеми, причину її виникнення та наслідки. Завдяки цьому стає можливим спрогнозувати, які потенційні неприємності чекають проект і запобігти їх.
  • Критичне мислення - здатність фільтрувати, аналізувати, ставити ставити під сумнів будь-яку інформацію та робити правильні висновки.
  • Креативність - спроможність генерувати ідеї і нестандартно підходити до вирішення різних завдань.
  •  Уміння управляти людьми - здатність мотивувати людей, розвивати їх таланти, створювати ефективні команди.
  • Взаємодія з людьми - вміння адаптуватися до нових знайомих, домовлятися, співпрацювати, проявляти доречну турботу, не перекладати відповідальність з себе на товариша.
  • Емоційний інтелект - здатність розуміти, що рухає оточуючими вас людьми, які їх наміри та що їх иотивує. Грамотний відклик на реакцію людини допоможе налагодити відносини не тільки усередині колективу, але і з клієнтами і конкурентами.
  • Уміння аналізувати і приймати рішення - систематизувати, аналізувати отримані дані, а потім на їх основі приймати оптимальне для компанії рішення. Один з ключових критеріїв оцінки цієї навички - швидкість, з якою фахівець робить висновки.
  • Клієнтоорієнтованість - навик активного пошуку шляхів для допомоги іншим. Це не тільки про сферу послуг. Це про відношення до роботи в цілому: на своєму робочому місці ви допомагаєте компанії досягати своїх цілей.
  • Ведення переговорів - уміння залагоджувати розбіжності, пропонувати компроміси, приводити учасників переговорів до спільної точки зору.
  • Гнучкість мислення - вміння усвідомлювати відразу кілька ідей одночасно, йти не очевидним шляхом, а найбільш оптимальним, впроваджувати нову інформацію і технології в робочий процес.

Для побудови якісної освітньої програми, яка в майбутньому зробить наших студентів затребуванити ІТ-спеціалістами, ми постійно залучаємо у процес розробки навчальних програм представників ІТ-компаній, які знаються на сучасних технологіях та орієнтуються на поточному ІТ-ринку. Саме тому окрім профільних предметів у навчання включені також дисципліни, що призвані прокачати у студентів soft skills: це "Групова динаміка і комунікації", "Засади відкриття власного бізнесу", "Електронна комерція" та ін.

Комплексна багатогранна освіта - ключ до успіху наших студентів

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "126 Інформаційні системи та технології" кафедри Інформаційних систем та технологій та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Інформаційних систем та технологій

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціальність: Інформаційні системи та технології

Спеціальність «Інформаційні системи та технології» дає можливість студентам отримати ґрунтовні знання з сучасних інформаційних технологій та знайти перспективну роботу в ІТ-компаніях, у тому числі закордонних. Студенти отримують ґрунтовну математичну та алгоритмічну підготовку, вивчають основні мови програмування, комп`ютерні мережі, операційні системи та інші дисципліни, необхідні для роботи за фахом.

Місцем роботи випускників можуть бути організації, які займаються розробкою та супроводом програмного забезпечення, у тому числі на платформі Web, оператори мобільного зв'язку, Інтернет-провайдери, організації, які використовують комп`ютерні технології.

Спеціальність: Інформаційні системи та технології

Спеціальність «Інформаційні системи та технології» дає можливість студентам отримати ґрунтовні знання з сучасних інформаційних технологій та знайти перспективну роботу в ІТ-компаніях, у тому числі закордонних. Студенти отримують ґрунтовну математичну та алгоритмічну підготовку, вивчають основні мови програмування, комп`ютерні мережі, операційні системи та інші дисципліни, необхідні для роботи за фахом.

Місцем роботи випускників можуть бути організації, які займаються розробкою та супроводом програмного забезпечення, у тому числі на платформі Web, оператори мобільного зв'язку, Інтернет-провайдери, організації, які використовують комп`ютерні технології.

Переглядів: 1 817