Для певної професії людині потрібні особливі/специфічні навички. Але є й універсальні вміння, які знадобляться для будь-якої сфери діяльності, яку б ви не обрали.
Lifecell зібрали 10 основних компетенцій, що стануть у нагоді:
- Комплексне вирішення проблем - вміння розрізняти суть проблеми, причину її виникнення та наслідки. Завдяки цьому стає можливим спрогнозувати, які потенційні неприємності чекають проект і запобігти їх.
- Критичне мислення - здатність фільтрувати, аналізувати, ставити ставити під сумнів будь-яку інформацію та робити правильні висновки.
- Креативність - спроможність генерувати ідеї і нестандартно підходити до вирішення різних завдань.
- Уміння управляти людьми - здатність мотивувати людей, розвивати їх таланти, створювати ефективні команди.
- Взаємодія з людьми - вміння адаптуватися до нових знайомих, домовлятися, співпрацювати, проявляти доречну турботу, не перекладати відповідальність з себе на товариша.
- Емоційний інтелект - здатність розуміти, що рухає оточуючими вас людьми, які їх наміри та що їх иотивує. Грамотний відклик на реакцію людини допоможе налагодити відносини не тільки усередині колективу, але і з клієнтами і конкурентами.
- Уміння аналізувати і приймати рішення - систематизувати, аналізувати отримані дані, а потім на їх основі приймати оптимальне для компанії рішення. Один з ключових критеріїв оцінки цієї навички - швидкість, з якою фахівець робить висновки.
- Клієнтоорієнтованість - навик активного пошуку шляхів для допомоги іншим. Це не тільки про сферу послуг. Це про відношення до роботи в цілому: на своєму робочому місці ви допомагаєте компанії досягати своїх цілей.
- Ведення переговорів - уміння залагоджувати розбіжності, пропонувати компроміси, приводити учасників переговорів до спільної точки зору.
- Гнучкість мислення - вміння усвідомлювати відразу кілька ідей одночасно, йти не очевидним шляхом, а найбільш оптимальним, впроваджувати нову інформацію і технології в робочий процес.
Для побудови якісної освітньої програми, яка в майбутньому зробить наших студентів затребуванити ІТ-спеціалістами, ми постійно залучаємо у процес розробки навчальних програм представників ІТ-компаній, які знаються на сучасних технологіях та орієнтуються на поточному ІТ-ринку. Саме тому окрім профільних предметів у навчання включені також дисципліни, що призвані прокачати у студентів soft skills: це "Групова динаміка і комунікації", "Засади відкриття власного бізнесу", "Електронна комерція" та ін.
Комплексна багатогранна освіта - ключ до успіху наших студентів