Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Вступ 2024: Скільки буде питань, часу на виконання, та як підраховують підсумкові бали на НМТ 2023?

19:30, 01-06-2023

Більшість випускників та абітурієнтів відповідально відносяться до здачі Національного мультипредметного тесту, адже від його результатів залежить успішність вступу та подальшого навчання.

Саме тому тема підрахунку результатів є актуальним та поширеним питанням.

Нижче наведена таблиця, створена нашими спеціалістами, висвітлює основні параметри по основним та додатковим дисциплінам НМТ у 2023 році.

Завдання з вибором однієї правильної відповіді

Завдання має основу та чотири або п'ять варіантів відповіді, з яких лише один правильний. Завдання вважають виконаним, якщо учасник / учасниця тестування вибрав / вибрала, позначив / позначила та зберіг / зберегла вибрану відповідь

 

Завдання з української мови на встановлення відповідності («логічні пари»)

Завдання з має основу та інформацію, позначену цифрами й буквами. Виконання завдання передбачає встановлення відповідності (утворення <логічних пар») між інформацією, позначеною цифрами (цифри від 1 до 4) та буквами (букви від А до Д). Завдання вважають виконаним, якщо учасник/учасниця тестування вибрав / вибрала, позначив / позначила зберіг / зберегла вибрану відповідь.

 

Завдання з математики на встановлення відповідності («логічні пари»)

Завдання має основу та інформацію, позначену цифрами й буквами. Виконання завдання передбачає встановлення відповідності (утворення «логічних пар») між інформацією, позначеною цифрами (цифри від 1 до 3) та буквами (букви від А до Д). Завдання вважають виконаним, якщо учасник/учасниця тестування вибрав /вибрала, позначив / позначила зберіг / зберегла вибрану відповідь. та

 

Завдання з математики відкритої форми з короткою відповіддю

Завдання має основу та передбачає розв'язування задачі. Завдання вважають виконаним, якщо учасник / учасниця тестування, здійснивши відповідні числові розрахунки, записав / записала, дотримуючись вимог і правил, кінцеву відповідь і зберіг / зберегла її.

 

Завдання з історії України на встановлення відповідності («логічні пари»)

Завдання має основу та інформацію, позначену цифрами й буквами. Виконання завдання передбачає встановлення відповідності (утворення «логічних пар») між інформацією, позначеною цифрами (цифри від 1 до 4) та буквами (букви від А до Д). Завдання вважають виконаним, якщо учасник / учасниця тестування вибрав / вибрала, позначив / позначила та зберіг / зберегла вибрану відповідь. отсторят укротен

 

Завдання з історії України на встановления правильної послідовності

Завдання має основу та перелік подій (явищ, фактів, процесів тощо), позначених буквами, які потрібно розташувати в правильній послідовності, де перша подія/дія має відповідати цифрі 1, друга цифрі 2, третя цифрі 3, четверта - цифрі 4. Завдання вважають виконаним, якщо учасник / учасниця тестування вибрав / вибрала, позначив / позначила та зберіг / зберегла вибрану відповідь.

 

Завдання з історії України з вибором трьох правильних відповідей із семи запропонованих варіантів відповіді

Завдання має основу та сім варіантів відповіді, з яких лише три правильні. Завдання вважають виконаним, якщо учасник / учасниця тестування вибрав / вибрала, позначив / позначила та зберіг / зберегла вибрану відповідь.

 

Завдання з англійської, іспанської, німецької, фрацузької мови на встановлення відповідності

У завданні запропоновано дібрати заголовки до текстів / частин текстів із наведених варіантів; твердження / ситуації до оголошень / текстів; запитання до відповідей або відповіді до запитань. Завдання вважають виконаним, якщо учасник/учасниця тестування вибрав /вибрала, позначив / позначила зберіг /зберегла вибрану відповідь., -3 семлевкой нови та

 

Завдання з англійської, іспанської, німецької, фрацузької мови на заповнення пропусків у тексті

У завданні запропоновано доповнити абзаци / речення в тексті реченнями / частинами речень, словосполученнями / словами з наведених варіантів. Завдання вважають виконаним, якщо учасник / учасниця тестування вибрав /вибрала, позначив / позначила та зберіг/ зберегла вибрану відповідь.

 

Завдання з бології на встановлення відповідності («логічні пари»)

Завдання мас основу та інформацію, позначену цифрами й буквами. Виконання завдання передбачає встановлення відповідності (утворення «логічних пар») між інформацією, позначеною цифрами (цифри від 1 до 4) та буквами (букви від А до Д). Завдання вважають виконаним, якщо учасник / учасниця тестування вибрав /вибрала, позначив / позначила зберіг / зберегла вибрану відповідь. та

 

Завдання з біології з вибором трьох правильних відповідей із трьох груп запропонованих варіантів відповідей

Завдання має основу та три групи відповідей. У кожній групі лише одна відповідь правильна. Завдання вважають виконаним, якщо учасник / учасниця тестування з кожної групи відповідей вибрав / вибрала, позначив / позначила та зберіг/зберегла вибрану відповідь.

 

Завдання з фізики на встановлення відповідності («логічні пари»)

Завдання має основу та інформацію, позначену цифрами й буквами. Виконання завдання передбачає встановлення відповідності (утворення «логічних пар») між інформацією, позначеною цифрами (цифри від 1 до 4) та буквами (букви від А до Д). Завдання вважають виконаним, якщо учасник/учасниця тестування вибрав / вибрала, позначив /позначила зберіг / зберегла вибрану відповідь. та

 

Завдання з фізики відкритої форми з короткою відповіддю

Завдання має основу та передбачає розв'язування задачі. Завдання вважають виконаним, якщо учасник / учасниця тестування, здійснивши відповідні числові розрахунки, записав /записала, дотримуючись вимог і правил, кінцеву відповідь і зберіг /зберегла її.

 

Завдання з хімії на встановлення відповідності («логічні пари») 

Завдання має основу та інформацію, позначену цифрами й буквами. Виконання завдання передбачає встановлення відповідності (утворення <логічних пар») між інформацією, позначеною цифрами (цифри від 1 до 3) та буквами (букви від А до Д). Завдання вважають виконаним, Якщо учасник/учасниця тестування вибрав / вибрала, позначив / позначила зберіг / зберегла вибрану відповідь.

 

Завдання з хімії відкритої форми з короткою відповіддю

Завдання вважають виконаним, якщо учасник / учасниця тестування, здійснивши відповідні числові розрахунки, записав /записала, дотримуючись вимог і правил, кінцеву відповідь і зберіг / зберегла її.

 

Ознайомитись з відповідними нормативними документами можна на офіційному сайті УЦОЯО за посиланням.

 

Кафедра Інженерії програмного забезпечення автоматизованих систем запрошує до навчання та бажає успішного вступу!

Дізнавайся про нас більше за кілька хвилин у нашому телеграм-каналі, а також отримуй корисну інформацію щодня!

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "126 Інформаційні системи та технології" кафедри Інформаційних систем та технологій та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Інформаційних систем та технологій

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціальність: Інформаційні системи та технології

Спеціальність «Інформаційні системи та технології» дає можливість студентам отримати ґрунтовні знання з сучасних інформаційних технологій та знайти перспективну роботу в ІТ-компаніях, у тому числі закордонних. Студенти отримують ґрунтовну математичну та алгоритмічну підготовку, вивчають основні мови програмування, комп`ютерні мережі, операційні системи та інші дисципліни, необхідні для роботи за фахом.

Місцем роботи випускників можуть бути організації, які займаються розробкою та супроводом програмного забезпечення, у тому числі на платформі Web, оператори мобільного зв&#39;язку, Інтернет-провайдери, організації, які використовують комп`ютерні технології.

Спеціальність: Інформаційні системи та технології

Спеціальність «Інформаційні системи та технології» дає можливість студентам отримати ґрунтовні знання з сучасних інформаційних технологій та знайти перспективну роботу в ІТ-компаніях, у тому числі закордонних. Студенти отримують ґрунтовну математичну та алгоритмічну підготовку, вивчають основні мови програмування, комп`ютерні мережі, операційні системи та інші дисципліни, необхідні для роботи за фахом.

Місцем роботи випускників можуть бути організації, які займаються розробкою та супроводом програмного забезпечення, у тому числі на платформі Web, оператори мобільного зв&#39;язку, Інтернет-провайдери, організації, які використовують комп`ютерні технології.

Переглядів: 2 631