Черговим етапом впровадження інноваційного змісту навчання на кафедрі систем інформаційного та кібернетичного захисту стала робоча зустріч ректора Державного університету телекомунікацій доктора технічних наук, професора Толубка Володимира Борисовича з науково-педагогічними працівниками кафедри. У робочій зустрічі також взяли участь начальник науково-методичного центру університету кандидат технічних наук, доцент Гуменюк В.В. і директор навчально-наукового інституту захисту інформації кандидат технічних наук, доцент Довбешко С.В.
У вступному слові ректор університету акцентував увагу присутніх на важливості виконання всіх етапів впровадження інноваційного змісту навчання в університеті і на кафедрі зокрема.
З доповіддю «Реалізація інноваційного змісту навчання для підготовки висококваліфікованого фахівця за спеціалізацією кафедри» виступив завідувач кафедри доктор технічних наук, професор Савченко Віталій Анатолійович. У своєму виступі завідувач кафедри доповів про хід виконання завдань ректора університету по впровадженню інноваційного змісту навчання. Зокрема у доповіді було зазначено, що теоретична і практична підготовка на кафедрі здійснюється на основі сучасного розвитку науки і технологій та компетенцій компаній-партнерів кафедри.
На кафедрі створено сучасну навчально-матеріальну базу, яка укомплектована обладнанням і програмно-апаратними комплексами останнього покоління. Навчальні плани підготовки фахівців мають практичну професійно-орієнтовану спрямованість, а рівень підготовки студентів підтверджується сертифікатами компаній-партнерів кафедри. Відтак, реалізація впровадженої інноваційної освітньої моделі забезпечує підготовку конкурентоспроможних фахівців з технічного захисту інформації, які повністю відповідають потребам сучасного ринку праці.
Далі науково-педагогічні працівники кафедри розкрили зміст інновацій та порядок їх реалізації у навчальних дисциплінах. На завершення ректор університету подякував співробітникам кафедри за сумлінну працю по реалізації інноваційного змісту навчання при викладанні дисциплін кафедри.