Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Укр.
   

Впровадження інноваційного змісту навчання на кафедрі Англійської мови

16:46, 11-10-2021

6 жовтня 2021 року було сплановано і проведено засідання кафедри Англійської мови. Одним із ключових питань, яке було подане на розгляд - інноваційний зміст навчання кафедри.

Інноваційний зміст навчання кафедри забезпечує навчання студента тому, що потрібно і як потрібно на сьогоднішній день і тому, що вимагає сучасний розвиток науки і технологій та компетенції компаній-роботодавців, теоретично і практично. При добросовісному навчанні студента, інноваційний зміст навчання гарантує професіоналізм наших випускників і стовідсоткове отримання ними першого високооплачуваного робочого місця.

Завідувач кафедри Англійської мови Захаржевська А.А.  заслухала викладачів кафедри доц.. Камінську І.Т., ст. викладача Полонського М.Д.,  ст. викладача  Глуховську Н.А. та викладача Кривцун Н.З., які представили свої презентації на тему: “Інноваційний зміст поглибленого навчання англійської мови в Державному університеті  телекомунікацій ”.

Були висвітленні такі питання:

  1. Зміст навчання англійської мови.
  2. Якість навчання англійської мови.
  3. Використання передових технологій.
  4. Підвищення кваліфікації. Співпраця.
  5. Наукова робота.

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 2 053
Вступ до магістратури
лише за ЄВІ


за спеціальністю 172 Електронні комунікації та радіотехніка