Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Укр.
   

Роль віртуальної реальності при вивченні професійної лексики

16:19, 12-03-2021

В останніх дослідженнях стратегій викладання професійної лексики  відмічається, що застосування сучасних технологій,  відео та засобів віртуальної реальності сприяє кращому засвоєнню слухачами  професійної лексики,  а також підвищенню рівня їхніх компетенцій. Серед основних теорій, які займаються вивченням цього питання, слід виділити конструктивізм, метакогнитивізм, контекстуалізацію та диференціацію. Інші  теорії вивчають залежність між об’ємом словникового запасу слухача та навичками читання  (Sidek & Rahim, 2015),  або ж аналізують навчальні результати, базуючись на методах  засвоєння професійної лексики.

У цьому контексті поява інтернету не тільки зробила революцію в дослідженнях, але й у стратегіях занурення студентів, як фізично, так і духовно в  різний візуальний та аудіо контент (Kurt and Bensen, 2017). Необхідність вивчення впливу новітніх технологій віртуальної реальності викликано також тим фактором, що студенти часто зустрічаються  зі складнощами при вживанні  спеціальної лексики у своїй професійній діяльності. Саме тому важливим аспектом досліджень  стає тестування ефективності стратегій віртуальної реальності, а також їхньої здатності підняти рівень засвоєння студентами іноземної термінології.  Результати досліджень свідчать, що більш ефективним є вивчення та повтор слів у реальному контексті, що  змушує коротко-термінову  пам’ять фокусуватися на визначенні значення слова і в кінцевому результаті зберігати їх у довго-терміновій пам’яті. 

Підсумовуючи вищезазначене, слід зазначити, що незважаючи на ряд досліджень у сфері залучення віртуальної реальності в навчальний процес,  емпіричних даних,  які б вказували на результати її застосування при вивченні  професійної лексики не достатньо. Подібні дані необхідні для отримання наукового підтвердження того, що такі  технології сприяють досягненню кращих результатів у засвоєнні спеціальної лексики. Крім того, такий метод викладання ділової англійської вважається ефективною стратегією  занурення слухачів в іншомовне середовище.  

Література

Akeel, E. S. (2016). The Role of native and learner corpora in vocabulary test design. English Language Teaching, 9(7), 10. Bertram, J., Moskaliuk, J., & Cress, U. (2015). Virtual training: Making reality work?. Computers in Human Behavior, 43, 284-292. International Journal of English Language Education ISSN 2325-0887 2017, Vol. 5, No. 2
 

Науково-методичне повідомлення
підготував ст. викладач Полонський М.Д.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!

Абітурієнту

Освітня програма: Комп’ютерні науки

За освітньою програмою Комп’ютерні науки, спеціальність 122 Комп’ютерні науки (англ. Computer Science, CS) готуються фахівці, що здатні виконувати функції розробника-програміста, спеціаліста по мережах, адміністратора баз даних, системного адміністратора, DevOps Engineer, спеціаліста по тестуванню програм, IT-архітектора. Вони володіють навичками алгоритмічного мислення, уявлення інформації, програмування і проектування комп’ютерних систем. Основні розділи: алгоритми і структури даних, мови програмування, архітектура комп'ютерів, операційні системи і комп'ютерні мережі, розробка програмного забезпечення, сервери і бази даних, штучний інтелект та робототехніка, комп'ютерна графіка, взаємодія людини і комп'ютера та ін.

Освітня програма: Комп’ютерні науки

За освітньою програмою Комп’ютерні науки, спеціальність 122 Комп’ютерні науки (англ. Computer Science, CS) готуються фахівці, що здатні виконувати функції розробника-програміста, спеціаліста по мережах, адміністратора баз даних, системного адміністратора, DevOps Engineer, спеціаліста по тестуванню програм, IT-архітектора. Вони володіють навичками алгоритмічного мислення, уявлення інформації, програмування і проектування комп’ютерних систем. Основні розділи: алгоритми і структури даних, мови програмування, архітектура комп'ютерів, операційні системи і комп'ютерні мережі, розробка програмного забезпечення, сервери і бази даних, штучний інтелект та робототехніка, комп'ютерна графіка, взаємодія людини і комп'ютера та ін.

Переглядів: 3 168
Вступ до магістратури
лише за ЄВІ
та вступним випробуванням


за спеціальністю 172 Електронні комунікації та радіотехніка