Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Консультаційний центр (Приймальна комісія):
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документообігу
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
        
           Пошук    
  
Укр.
 

Стимулювання креативності студентів в навчальному процесі

14:23, 17-01-2020

Поняття креативності є досить складним та різностороннім, а його аспекти, як правило,  вивчаються  та аналізуються з різних точок зору. Це є однією з причин, чому не існує загально прийнятого визначення креативності, і тому завжди слід враховувати з якої точки зору ми  визначаємо це поняття.  

Креативний підхід до викладання іноземної мови - це представлення креативності,  як однієї з багатьох природних вмінь та талантів, якими володіє кожна людина. Такий підхід базується на ідеї, що кожен може  скористатися своїм прихованим потенціалом бути креативним при певних умовах, і що студенти володіють різними формами та рівнями креативності. Завдання викладача полягає у стимулюванні їхнього креативного потенціалу у процесі навчання. Викладачі іноземної мови мають можливість скористатися наступними методичними перевагами з метою активізації креативності студентів.      

По-перше, мова є креативною по своїй суті. Ми можемо виразити або передати ідею у різний спосіб. Крім цього, будь-яка виражена ідея може викликати безліч різних реакцій та емоцій. Будь-яке речення, фраза чи слово, які ми говоримо чи пишемо, формуються в унікальний момент комунікації, їх можна створити, сформулювати чи перефразувати  заново залежно від цілей автора.

По-друге, під час занять з іноземної мови викладач, окрім свого предмету, може торкатися тем філософії, управління, правознавства, фокусуючись при цьому на мовних пріоритетах. За таких обставин створюється творча атмосфера, коли студенти та викладач отримують можливість обмінятися своїм індивідуальним досвідом, власними знаннями та вміннями.       

По-третє, студентів також можна легко залучити до креативних ситуацій, під час яких їм доводиться знаходити одну або декілька відповідей на цілий ряд взаємозалежних проблем. Вони не знають, як можна вирішити проблему, можливо не впевнені, скільки рішень має проблема - одно, декілька чи її зовсім не можна вирішити? Студентам не пропонуються  прості ситуації з чіткими рішеннями  виграв - програв або правильно – неправильно.  Скоріше за все вони зустрінуться зі складними ситуаціями  з неясними або вірогідними рішеннями. Оскільки вживання  мови представляє собою певну форму комунікації, якою можна скористатися майже в кожній ситуації, достовірність та ситуації близькі до реальності можна створити набагато легше, аніж при викладанні інших предметів.     

Як підсумок, слід зазначити, що застосування креативних методів при викладанні іноземної мови сприяє засвоєнню іншомовного матеріалу. Це демонструє студентам всю багатогранність та складність структури мови, удосконалює навички її застосування в реальних життєвих ситуаціях в сприятливому  та динамічному середовищі.

https://www.britishcouncil.org

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також

Абітурієнту

Освітня програма: Комп’ютерні науки

За освітньою програмою Комп’ютерні науки, спеціальність 122 Комп’ютерні науки (англ. Computer Science, CS) готуються фахівці, що здатні виконувати функції розробника-програміста, спеціаліста по мережах, адміністратора баз даних, системного адміністратора, DevOps Engineer, спеціаліста по тестуванню програм, IT-архітектора. Вони володіють навичками алгоритмічного мислення, уявлення інформації, програмування і проектування комп’ютерних систем. Основні розділи: алгоритми і структури даних, мови програмування, архітектура комп'ютерів, операційні системи і комп'ютерні мережі, розробка програмного забезпечення, сервери і бази даних, штучний інтелект та робототехніка, комп'ютерна графіка, взаємодія людини і комп'ютера та ін.

Освітня програма: Комп’ютерні науки

За освітньою програмою Комп’ютерні науки, спеціальність 122 Комп’ютерні науки (англ. Computer Science, CS) готуються фахівці, що здатні виконувати функції розробника-програміста, спеціаліста по мережах, адміністратора баз даних, системного адміністратора, DevOps Engineer, спеціаліста по тестуванню програм, IT-архітектора. Вони володіють навичками алгоритмічного мислення, уявлення інформації, програмування і проектування комп’ютерних систем. Основні розділи: алгоритми і структури даних, мови програмування, архітектура комп'ютерів, операційні системи і комп'ютерні мережі, розробка програмного забезпечення, сервери і бази даних, штучний інтелект та робототехніка, комп'ютерна графіка, взаємодія людини і комп'ютера та ін.

Переглядів: 4 962
Отримайте консультацію

Дізнайтесь про переваги навчання в ДУІКТ