Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Метод Каллана як прогресивна техніка навчання

14:49, 02-05-2019

Метод Каллана, який широко застосовується у всьому світі та спрямований на швидке поліпшення навичок спілкування, полягає у техніці багаторазового повторення та гарантує успіх у вивченні іноземної мови.

Метод Каллана був розроблений вченими Кембриджського університету під керівництвом професора Робіна Каллана і вперше застосовано в школі Callan у Лондоні, найбільшій англійській мовній школі в Європі. Оскільки цей метод виявився дуже ефективним, він широко застосовуется у всьому світі.

Основний принцип методу Каллана передбачає швидке поліпшення навичок спілкування студента в невимушеній атмосфері, що є невід’ємною складовою комунікативного підходу.

На відміну від інших методів викладання цей метод спрямований на те, щоб студенти думали англійською мовою без перекладу речень з рідної мови на англійську і навпаки. Цей ефект може бути досягнутий завдяки швидкому темпу взаємодії між викладачем і студентом, причому основний акцент робиться на множині повторення досліджуваного матеріалу з поступовим закріпленням граматики і лексики. Інша перевага методу Каллана полягає в тому, що студенти вчаться сприймати високий темп мовлення типовий для носіїв мови, а потім реагувати на нього, що значно сприяє розвитку їх когнітивних процесів англійською мовою.

Ось деякі особливості методу Каллана, які відрізняють його від стандартних методів навчання:

  • заняття проводиться як сесія питання-відповіді, викладач ставить питання і студент відповідає на них. Тоді черга студента задавати питання. Через питання і відповіді на питання, певне слово або слово сполучення, мовний шаблон або граматична конструкція тренуються через багаторазове повторення;
  • все заняття є швидкою взаємодією між викладачем і студентом. Завдяки темпу мовлення, близького до  темпу носіїв мови, студенти поступово починають думати англійською мовою. Викладач повторює кожне питання двічі допомагаючи своїм студентам відповідати на нього. Відповіді студентів є довгіми реченнями, які мають ту саму граматичну конструкцію, що й питання викладача, що допомагає студентам запам'ятовувати словниковий запас і певний граматичний матеріал;
  • викладач  виправляє помилки студентів, повторюючи їх, а потім змушуючи студентів вимовляти правильно. Такий підхід до виявлення і виправлення помилок сприяє покращенню опанування студентами англійською мовою;
  • оскільки скорочені форми є типовими для розмовної мови носіїв мови, на заняттях повинні використовуватися лише скорочені форми. Тому щоб звучати природно треба навчитися розуміти скорочення і ефективно використовувати їх.

При такому підході матеріал постійно  повторюється, що робить багаторазове повторення ключем до успіху. Більшість мовних шкіл, що використовують цей метод, забезпечують високий рівень викладання, що гарантує успішне опанування студентами іноземною мовою.

 

  http://www.callanschool.info

   http://www.a-mega.info/kallan-metod

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також

Абітурієнту

Освітня програма Інформаційна та кібернетична безпека кафедри систем та технологій кібербезпеки

Освітня програма інформаційна та кібернетична безпека кафедри систем та технологій кібербезпеки базується на розробці і впровадженні технологій із застосуванням передусім програмних та апаратно-програмних засобів.

Фахівці з ІКБ - це еліта інформаційної та кібернетичної безпеки, які отримують теоретичні знання та практичні навички з програмування, розробки та управління базами даних, формування моделей захисту інформації та політик безпеки, технічного і криптографічного захисту інформації, побудови захищених цифрових TCP/IP мереж та обслуговування сертифікатів відкритих ключів, тестування систем захисту на проникнення, адміністрування захищених інформаційних та комунікаційних систем, проведення їх моніторингу та аудиту тощо.

Освітня програма Інформаційна та кібернетична безпека кафедри систем та технологій кібербезпеки

Освітня програма інформаційна та кібернетична безпека кафедри систем та технологій кібербезпеки базується на розробці і впровадженні технологій із застосуванням передусім програмних та апаратно-програмних засобів.

Фахівці з ІКБ - це еліта інформаційної та кібернетичної безпеки, які отримують теоретичні знання та практичні навички з програмування, розробки та управління базами даних, формування моделей захисту інформації та політик безпеки, технічного і криптографічного захисту інформації, побудови захищених цифрових TCP/IP мереж та обслуговування сертифікатів відкритих ключів, тестування систем захисту на проникнення, адміністрування захищених інформаційних та комунікаційних систем, проведення їх моніторингу та аудиту тощо.

Переглядів: 20 856