Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Консультаційний центр (Приймальна комісія):
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документообігу
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
        
           Пошук    
  
Укр.
 

Графік ліквідації заборгованості

12:54, 27-01-2015

Графік ліквідації заборгованостей з дисциплін кафедри іноземних мов

Шановні студенти!

Доводимо до вашого відома графік ліквідації академічних заборгованостей з дисциплін, закріплених за викладачами кафедри іноземних мов.

№ з/п

П.І.Б. викладача

Час перездачі

Дата перездачі

Аудиторія

Примітка

1

Качанов В.І.

11.00

26.01.15

115

 

 

11.00

05.02.15

115

 

 

2

Антакова Н.В.

11.45

26.01.15

115

 

 

11.45

05.02.15

115

 

 

3

Гладишко Л.Ю.

11.45

26.01.15

115

 

 

11.45

05.02.15

115

 

 

4

Дідурик А.І.

10.30

27.01.15

115

 

 

10.30

03.02.15

115

 

 

5

Климчук В.М.

11.45

26.01.15

115

 

 

11.45

05.02.15

115

 

 

6

Кузьмич С.І.

10.30

27.01.15

115

 

 

10.30

03.02.15

115

 

 

7

Янченко І.О.

11.45

28.01.15

115

 

11.45

05.02.15

115

 

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також

Абітурієнту

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 5 991
Ознайомча екскурсія

Запрошуємо Вас щоп’ятниці о 15.00